Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 057
Status
Stängd för vidare inlägg.
Handledning på förmiddagen och nu tidig lunch. Strax dags att jobba igen.
Har iaf hunnit prata med mamma om vårens och sommarens alla planer. Mycket att fixa!

Struntar nog i promenaden. Barnet skrek HELL NO om att ligga i vagnen och jag har ingen jacka som fungerar över selen och inte är för varm.

Får strutta runt på gården lite med sjalen istället.

Det är lite synd om mig :arghh: jag är genomförkyld, har ont i halsen och hela kroppen är öm :cool: jag har inte tid och lust att bli sjuk!

Vågar jag gå på massagen ändå i kväll ? :angel: O_o :confused:

Annars så tvättar jag kläder i stallet :p mellanlandat hemma och gör pizza och försöker hålla nerverna i styr, kontraktskrivning på lägenheten i morgon :nailbiting: :up:

Är så hemskt trött och har ont överallt. Idag vill jag bara ligga hemma i sängen och äta choklad.

Men vad fan. Nu åker jag och städar klart för idag :banghead: :yuck: :down:

Det är lite synd om mig :arghh: jag är genomförkyld, har ont i halsen och hela kroppen är öm :cool: jag har inte tid och lust att bli sjuk!

Vågar jag gå på massagen ändå i kväll ? :angel: O_o :confused:

Annars så tvättar jag kläder i stallet :p mellanlandat hemma och gör pizza och försöker hålla nerverna i styr, kontraktskrivning på lägenheten i morgon :nailbiting: :up:

Nej, massage är inte bra om man har en infektion i kroppen. Iaf inte den typen som är djupgående.

Försöker få lite sömn men min avkomma vägrar för en gångs skull att sova! Så jag hällde upp en skål med chips istället.

Sitter hemma med efterdyningarna från gårdagens migrän. Kände att jag inte fixade att köra bil i det här tillståndet, så det fick bli en sjukdag. Tur att anfallet gick att häva med medicin!

Det blir inget husköp för oss den här gången. Budgivningen har redan stuckit iväg mer än vad vi är beredda att ge, så vi får bo kvar i vår stora fina lägenhet ett tag till. Gör inte så mycket, trivs bra här :up:

Sotarn(a) har varit här, inget skoj alls på något sätt inte otrevliga givetvis utan bara helt enkelt tråkiga.
Japp den ena var en klassisk sotare men inte den andra som var med.

Alltså ibland undrar jag hur människor på universitetet ens kan klä på sig på morgonen, att de har den mentala kapaciteten som krävs för det.. *dunkar huvudet i väggen*.. Tappar tron på mänskligheten lite grann varje dag jag möter dessa människor :cautious:

Alltså ibland undrar jag hur människor på universitetet ens kan klä på sig på morgonen, att de har den mentala kapaciteten som krävs för det.. *dunkar huvudet i väggen*.. Tappar tron på mänskligheten lite grann varje dag jag möter dessa människor :cautious:

Tröjan bak och fram och byxorna på avigan?

Måste bara älska mina grannar!!

Mår inte så bra, så en arbetskamrat kör hem mig. När hon släpper av mig ser jag grannen svänga ut från gården och köra krypsakta mot mitt hus. Fattar inte varför.

men så kom jag på det. Farbror Gunnar ser en vilt främmande bil på min uppfart och min bil är inte hemma. Så han kollar att allt är lugnt och det inte är något fuffens på gång. Det har ju härjat tjuvar här i höstas.
Fina Gunnar! :heart

Kom just innanför dörren efter att ha varit hos psykologen, sen handlat (i två olika butiker :nailbiting:) och sen druckit kaffe hos en kompis. Helt slutkörd landade jag på stolen som står i hallen och nu orkar jag inte röra mig ur fläcken. Tur jag har lite godis i en av påsarna så jag inte svälter ihjäl :laugh:
The life of an utmattningssjuk :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 437
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka