Ena älskade katten ska avlivas på tisdag..
Jag orkar inte mer![]()
Så tråkigt, jag beklagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag orkar inte mer![]()
Jag orkar inte mer![]()
Jag orkar inte mer![]()
Väljer ut 1-3 trådar att följa och struntar i resten.Känner att tiden inte riktigt räcker till. Nu har jag vabbat igen för att minstingen varit sjuk och då får jag lite mer tid över till att skriva på Buke.
Men annars är det helt kört. Hur hinner ni andra med? Många verkar skriva i så många trådar. Hur gör ni? Jag hinner knappt att läsa i denna tråden.
Skall jag behöva gå upp en timme tidigare bara för att hinna med Buke![]()
Hur vi gör? I mitt fall har jag välsignats med att vara barnfriKänner att tiden inte riktigt räcker till. Nu har jag vabbat igen för att minstingen varit sjuk och då får jag lite mer tid över till att skriva på Buke.
Men annars är det helt kört. Hur hinner ni andra med? Många verkar skriva i så många trådar. Hur gör ni? Jag hinner knappt att läsa i denna tråden.
Skall jag behöva gå upp en timme tidigare bara för att hinna med Buke![]()
Jag trodde du och jag var överens smakmässigt men varm ananas![]()
Ananas överhuvudtaget....Allt med ananas i är oätligt!
![]()
Massa massa kramar.Ena älskade katten ska avlivas på tisdag..
Jag orkar inte mer![]()
Ha ha ha! Problemet är att min klocka ringer som det är nu redan 01:30@Tora 2 timmar kan vara att rekommendera för det går ju undan ibland så man vet inte vad
Min lösning idag: ska upp 06:30 och går nu och lägger mig är ju över 1 timme kvar![]()
Så länge jag är hemma så går det någotsånär. Det är när man skall jobba, vara med familjen och allt annat samtidigt som jag inte hinner med Buke.Väljer ut 1-3 trådar att följa och struntar i resten.
Går in på Buke när jag kissar, när Knoddrick somnat vid bröstet (som nu) och jag ändå bara kan sitta här i väntan på att hon går att lägga ner eller t ex när jag väntar på vattenkokaren eller att kastrullen med nappar ska koka.
Ha ha ha! Det känns som om enda gången jag har tid att skriva är när jag är hemma med barnen. Typ " Vänta lite, mamma måste bara skriva något viktigt först"Hur vi gör? I mitt fall har jag välsignats med att vara barnfri![]()
Äh det går säkert jättebra. Du verkar vara en smart killeFöreläsningar i 7 timmar,hoppas det är intressant i dag. det är miljö.