Ena älskade katten ska avlivas på tisdag..
Jag orkar inte mer![]()
Beklagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag orkar inte mer![]()
Men nej, vad har hänt. Kram.Ena älskade katten ska avlivas på tisdag..
Jag orkar inte mer![]()
Jag orkar inte mer![]()
WOOP WOOP! Stort grattis!Om inte FK krånglar med ersättning har jag fått jobb!![]()
![]()
Jag orkar inte mer![]()
beklagarBeklagar![]()
Skit rent ut sagt! Krya!Jag mar skit. Jag har baltros sa nu kanner jag mig ocksa oficiellt gammal. Dessutom ar jag satt pa en mycket kort ... men oerhort intensiv, dos a prednison sa jag ar bade arg och gratmild.OCH det gor ont, kliar och kanns som sockerdrika i random delar av kroppen.
![]()
Jag orkar inte mer![]()
Tror det kommer bli hur bra som helst! Rena drömjobbet!WOOP WOOP! Stort grattis!![]()
@hallonsaft det blir ett jobb utifrån mina förutsättningar i så fall, så det ska nog gå bra. Tror jag
Om nu inte FK krånglar p.g.a att de fortfarande utreder sjukersättning på 100%...
Om du bara vore nästgårds@Galant jag kan erbjuda färdiga stora mängder både makaroner och ris om det är akut
@GotAsecret spännande, kul om det blir jobb.![]()
VåfflorBorde nog gå till sängs men är inte trött. Snarare lite hungrig tror jag. Slösurfar en stund till.
Har du inte ätit upp dom där makaronerna än?@Galant jag kan erbjuda färdiga stora mängder både makaroner och ris om det är akut
@GotAsecret spännande, kul om det blir jobb.![]()