Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 052
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske inte bara var med hänsyn till grannens unge jag duschade ikväll :rofl: imorgon kommer sotaren och förra gången var det lite ögongodis skulle det råka vara samma igen så kan det räcka med att jag är morgontrött om han har otur.
Stå i duschen vore ju lite jobbigt hur ska jag lösa det liksom? Öööh jaha det var ögongodiset som kom komsi till badrummet jag tror jag har något här du måste kolla på, på väggen alltså!
- ????
Nej menar du att det är ventilationen men den ska väl med sotas eller?

Men jag tror med min tur att det kommer en klassisk sotare, medelålders butter halvfet man med mage och sot i ansiktet och totalt utan humor.

Och egentligen duschade jag mest för att kroppen inte mår prima men det låtsas vi inte om.

Psssst @cili jag har inte skött min sjukgymnastik idag, men jag har lekt Mulle Meckare istället. :o

Jag mar skit. Jag har baltros sa nu kanner jag mig ocksa oficiellt gammal. Dessutom ar jag satt pa en mycket kort ... men oerhort intensiv, dos a prednison sa jag ar bade arg och gratmild. :meh: OCH det gor ont, kliar och kanns som sockerdrika i random delar av kroppen. :arghh:

Hemma efter möte och middag på Hodja. Ska nog släcka ner och sova redan nu tror jag. Eller lyssna på bok iaf. Håll tummarna för att jag slipper besök av både avlidna sambor och tecknade björnar i nattens drömmar :cautious:

Öppnade ett brev som jag glömde bort. och i det låg min sportiga penna i kolfiber.
17796149_10154681378757762_1471519729218863537_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 141
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 434
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025