Vad gör du nu då? Del LIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 012
  • Visningar Visningar 52 057
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbpass 13-21. Ombytt och ska åka till mamma och sova nu, känns för långt att köra 10 mil hem i nuläget. Blev några timmar extra...Känner att jag är rätt slut i skallen nu.

Jag har kollat på "Breaking the Faith" och jag blir så arg på hur andra människor verkar få energi och må bra när de får andra människor att må dåligt. Den där Warren Jeffs är ju en av världens absolut elakaste och sadistiska människor! Hur kan så många människor tro att han är guds profet? Han är en äcklig sadistisk pedofil som njuter av att ha makten. Tack och lov att han sitter i fängelse nu, men samtidigt är det så ledsamt att hans följare är så rädda att de fortsätter följa det han predikar från fängelset.

Jag ber till universum och högre makter att låta alla människor få vara fria människor. Kunna få skratta och kunna få göra egna val i livet. Jag är så lyckligt lottad som fått göra mina egna val och tagit egna beslut! Det är få kvinnor förunnat globalt sett.

Blev 2 knäckebröd med äppelrökt skinka. Nu måste John blund dyka upp om jag inte ska vara en zombie när kl ringer 6.15. Han dissar mig alltför ofta.

Jag hade tyckt det vore mera okej att inte tåla banan för det är inte någon favorit för mig, äter kanske 1 st/år som frukt.
Gott med varm,mosad eller andra varianter i milkshake är det helt okej men skala och tugga i sig tycker jag är så där faktiskt, knepigt.

Så trött att jag ser i kors, men uppenbarligen inte tillräckligt nedvarvad än för att somna.
Har tagit ett par skinkmackor. Var :d :d, hade inte ätit sen 18 (mer än ett par riesen som en kollega hade med sig). Hoppas det inte ramlar in fler patienter inatt, de har mer än nog att göra ändå. Varför kommer alla samtidigt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Svar
12
· Visningar
432
Senast: gul_zebra
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 437
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka