Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va fan! Inte i natt igenVåfflor
![]()
Jag vill inte se ut som en makaron, men lär inte behöva anstränga mig och koka det på ett tagHar du inte ätit upp dom där makaronerna än?
Förståndigt att slippa köra om det går att ordna, bra beslutJobbpass 13-21. Ombytt och ska åka till mamma och sova nu, känns för långt att köra 10 mil hem i nuläget. Blev några timmar extra...Känner att jag är rätt slut i skallen nu.
Du är så klokMen va fan! Inte i natt igen.
Nästan för likt "sån där smet" för att vara godkänt men okej dåJag har just ätit en varm macka med skinka ost o ananas
Jag trodde du och jag var överens smakmässigt men varm ananasJag har just ätit en varm macka med skinka ost o ananas
Jag älskar ananas i alla former.Jag trodde du och jag var överens smakmässigt men varm ananas![]()
Det finns väl ingen som är allergisk mot ananas!Ananas är supergott i alla former men jag har det tyvärr på min allergilista men en liten fusk ibland händer.![]()
Jo tyvärr och det är inte snällt, det mesta som jag inte riktigt tål tycker jag smakar riktigt mumsigt, förbjuden frukt smakar bäst osv.Det finns väl ingen som är allergisk mot ananas!