Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ätit bulgur, soyghurt och sallad till när jag ätit vegokebab. Det tycker jag passar bättre än pasta.Har tinat upp vegokebab i kylen inatt.
Aldrig ätit kebab förut så vet inte, ska man äta den som den är eller med typ pasta till?
Pasta är det jag har hemma fast det kanske blir för mycket mat då, kebaben är på 400 g tror jag.
Har tinat upp vegokebab i kylen inatt.
Aldrig ätit kebab förut så vet inte, ska man äta den som den är eller med typ pasta till?
Pasta är det jag har hemma fast det kanske blir för mycket mat då, kebaben är på 400 g tror jag.
Men vad gott det ser ut!
Haha åh vill ha en vegansk sån där!
Haha åh vill ha en vegansk sån där!
Jag testade den första gången i höstas, efter vad jag antar var dina inlägg jag sett här, ÄLSKAR DEN.
Jag har ätit bulgur, soyghurt och sallad till när jag ätit vegokebab. Det tycker jag passar bättre än pasta.
Tack!Jag brukar göra klyftpotatis till, nån god sås och så sallad. Så gott!
Tack!
Det var rätt mycket så jag åt den separat. Hade ändå inget tillbehör hemma.
Rätt gott men orkade inte allt.
Gräddsås fast på havregrädde då alltså. Det är den enda "köttsås" jag kan .Jag har uppat mitt sås-game och gjorde idag en svingod sås på på havregrädde, japansk soya, vinbärsgele, och en buljongtärning. Lite svamp och rostade rotfrukter och pasta. NOM.
Bästa såsen till kålpudding.Jag har uppat mitt sås-game och gjorde idag en svingod sås på på havregrädde, japansk soya, vinbärsgele, och en buljongtärning. Lite svamp och rostade rotfrukter och pasta. NOM.
Är det detta som är den berömda svenska gräddsåsen?? Jag hade ingen aning! Jag har bara ätit den i skolmatsalen och kommer ihåg att jag gillade den men det var ju jättelängesen så jag har nog glömt hur den faktiskt smakarGräddsås fast på havregrädde då alltså. Det är den enda "köttsås" jag kan .
Det är en typisk gräddsås. Normalt äta den kanske inte till pasta kanske, men var det gott måste jag prova!Är det detta som är den berömda svenska gräddsåsen?? Jag hade ingen aning! Jag har bara ätit den i skolmatsalen och kommer ihåg att jag gillade den men det var ju jättelängesen så jag har nog glömt hur den faktiskt smakar
Västerås Kebab är märket.Är det den som är i pappkartong?