Har aldrig gjort biffar av något, men jag gillar Anammas "vanliga" färs. Deras hamburgare är också riktigt nice!
Jag tycker deras hamburgare funkar men jag skulle inte kalla dem riktigt nice. Men så är det ju, smaken är olika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig gjort biffar av något, men jag gillar Anammas "vanliga" färs. Deras hamburgare är också riktigt nice!
Jag gör chili sin carne på Lidls färs, till det funkar den. Bullar och biffar blir verkligen inte gott. Färssås gör jag bara på belugalinser.
Verkligen! Tycker de har varit bäst av de hamburgare jag smakat. Tycker exempelvis de som Max har nu smakar lite obehagligt ^^Jag tycker deras hamburgare funkar men jag skulle inte kalla dem riktigt nice. Men så är det ju, smaken är olika
Finns det recept på rörorna någonstans?
Ärtsoppa! Nu är det nästan höst... Underbart med en brittsommarkväll igår dock
Åh! Jag blev så sugen på ärtsoppa för en stund sen. Kanske får bli ett slow cookeruppdrag i dag.
Blötlade igår, kör i slow coocker idag! Magen blir så mycket lugnare om jag blötlägger, gärna flera vatten.
Vilket jättebra tips, så ska jag också göra, så detta får bli helt lämpligt till torsdag. Får jag passa på att fråga hur du kryddar/smaksätter?
Kör väldigt enkelt, biofoods grönsaksbuljong eller den som finns i tetra om jag har hemma, timjan, lök gärna flera olika, ärtor, rökt paprika.
Hittat svenska Ärtor som inte bara är ”vanliga gula” som ska testas nästa gång. Kolla in nordisk råvara
OMGGuacamole, lins och bönchili och gräddfil...
Visa bifogad fil 57253
Jag förstår det, precis vad jag är sugen på.Det var skitgott!
Lite läskigt med mat som stirrar tillbaka på en...