Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del II

1BCA2FFF-0C73-44DF-B492-29C846659478.webp

Brought to you by Coops vegetariska sortiment :p potatissalladen är till och med vegansk(och gudomlig!).

Värmer kikärtor i olja med curry, paprikapulver och chili + hyfsat mycket salt och lite limesaft.
Så gott att jag bara äter det som det är med en klick keso till. Hela min middag denna varma kväll.

Hade två påsar Hello Fresh kvar till idag men grönsakerna hann bli dåliga även denna vecka. :meh: fräste på svarta bönor från ena påsen i vitlök tillsammans med gröna linser från skafferiet, ordentligt med koriander i och så fick det puttra i kokosmjölk jag behövde göra av med. Blev förvånansvärt gott :p ris till.

Liknande trådar

Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 575
Senast: Roheryn
·
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är...
2
Svar
35
· Visningar
2 056
Senast: Keb71
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 694
Senast: Sassy
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka