Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kiropraktor, osteopat, feldenkrais, ridning, massage är vad jag använt det till.
Friskvården ska vara förebyggande fick jag höra å kiropraktik är tydligen inte de...Jag var hos kiropraktor och försökte dra det, men fick avslag på grund av att det räknas som sjukvård. (Lustigt det inte går på högkostnadsskyddet då.. )
Eller beror det på vilket företag som handhar utbetalningarna?
Jag var hos kiropraktor och försökte dra det, men fick avslag på grund av att det räknas som sjukvård. (Lustigt det inte går på högkostnadsskyddet då.. )
Friskvården ska vara förebyggande fick jag höra å kiropraktik är tydligen inte de...
om kiropraktorn har landstingsavtal går det på högkostnadsskyddetJag var hos kiropraktor och försökte dra det, men fick avslag på grund av att det räknas som sjukvård. (Lustigt det inte går på högkostnadsskyddet då.. )
Aldrig fått igenom kiropraktor. Det är sjukvård.Jag var hos kiropraktor och försökte dra det, men fick avslag på grund av att det räknas som sjukvård. (Lustigt det inte går på högkostnadsskyddet då.. )
Jaha det har gått bra för mig i flera årAldrig fått igenom kiropraktor. Det är sjukvård.