Jag använder det till vårens första ridlektionsräkning. Någon gång har jag köpt massage. Det är väldigt praktiskt att ha pengar stående på ett massagekort. När jag får ont i ryggen vilket jag får ca en gång om året så är det bara att boka en tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Agilitykurs
Vad använder du friskvårdsbidraget till? Samma varje år eller olika?
Till något du ändå hade gjort eller unnar du dig något du inte haft råd med eller prioriterat annars?
Till något du ändå hade gjort eller unnar du dig något du inte haft råd med eller prioriterat annars?
Jag kan offra mig. Förr hade vi en masöska som kom till jobbet då var det 30 min två ggr i månaden.. sedan fick vi erbjudande om 2 timmar i månaden hos masöskans ställe. Vi var 4 av 15 som nappade. Hösten 2020 när rekommendationen pga corona var undvik sådana saker (fullt ok nära arbete på jobbet) då nekades detta och har sedan nekats. Vi som tog chansen på massage var överlyckliga över att ha det utanför jobbet tyckte det var så skönt sån skillnad att ha det utanför jobbet värt så mycket... De andra idiotförklarad oss... jag tar med glädje din massage...Innan man fick använda det till ridning använde jag det aldrig
När det väl gick igenom användes det till dressyrträningar.
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska ha det till. Gick på massage en gång förra året, gillar det inte alls dessvärre.