NPF-knep i vardagen

Jag kör ofta på det, fast med mina kläder. Gillar jag ett par byxor? Ja då köper jag två eller fyra av alla färger jag tycker om. Samma med tröjor och skjortor. 😅 Har "samma kläder" varje dag.

Ja det är riktigt smart! Jag är just nu på jakt efter en ny "standard"-tshirt i lite finare material.

Jag köper för övrigt Frank Dandys "finsockar". Dom är sköna och mjuka, och alla känns likadana oavsett färg om man skulle behöva rocka sockorna. Men jag känner mig väldigt störd om dom inte matchar, så köper mest svarta 😅.

Jag kör främst på deras gråa bambu 😅 De är dock lite olika mellan batcherna. Jag hade helst velat ha olika mönster på alla par och para ihop dem helt rätt. Jag VILL para ihop strumpor men att det ska bli 100% rätt. Men jag undertrycker den önskan 😅

Bästa är när jag kan använda 1 par av samma strumpor hela veckan (stall svarta, vardags höst-vår höga grå, hemma låga grå) så vet jag att de 3 paren passar ihop och lägger dem på sina platser efter tvätt 😁 Har lyxen att ha arbetskläder och exakt noll fotsvett 😅

Jag kör ofta på det, fast med mina kläder. Gillar jag ett par byxor? Ja då köper jag två eller fyra av alla färger jag tycker om. Samma med tröjor och skjortor. 😅 Har "samma kläder" varje dag.

Jag klickade just hem fler par av mina favoritbyxor just för att ha komplett alltid 1 rent par redo nu med tvättstuga 1 gång/vecka 😅

Ja det är riktigt smart! Jag är just nu på jakt efter en ny "standard"-tshirt i lite finare material.

Jag behöver också hitta T-shirt! Alla i dam är för stora i halsen. Vill de ska gå helt emot halsen liksom, täcka hela ryggen och nyckelbenen. Herr kan funka men blir ofta också lite stora i halsen även om modellen inte är det.

Jag behöver också hitta T-shirt! Alla i dam är för stora i halsen. Vill de ska gå helt emot halsen liksom, täcka hela ryggen och nyckelbenen. Herr kan funka men blir ofta också lite stora i halsen även om modellen inte är det.

Och jag tycker det är motsatt just nu, modet är ju t-shirt som är högt upp i halsen och jag vill ha lite vidare 😅.

Och nog långa, less på alla dessa magtröjor och halvmagtröjor...

Lindex är min favorit för "lite bättre kvalitet och utseende men inte alltför dyrt".

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner att jag behöver miljöombyte, rejäl värme, sol, salta bad, god mat... Det var något jag gjorde ofta innan jag blev sjuk för... 2
Svar
22
· Visningar
1 092
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 087
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Jag har ADD och autism och har aldrig förstått tjusningen med fysisk ansträngning - i stunden är det enbart obehagligt. Träning hänger... 2
Svar
27
· Visningar
2 105
Senast: Mkb
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka