Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får 1 500kr i friskvårdsbidrag från min arbetsgivare som jag alltid använder för att (delvis) finansiera ett av mina gymkort (har två plus köper PT-timme i princip varje vecka så 1 500kr räcker inte så långt). Hade gärna sett att bidraget höjdes eftersom satsning på friskvård ligger i linje med företagets policy. Även friskvårdstimme hade suttit fint och minskat lite på stressen kring att få ihop vardagspusslet.
Är friskvårdstimme mer vanligt inom offentlig verksamhet tro? Jag (och typ alla jag känner) jobbar inom privata verksamheter och ingen av oss har friskvårdstimme.
Jag tänker att till exempel myndigheter inte ska vara löneledande men ändå attraktiva arbetsplatser, så det finns ofta möjlighet till friskvårdstimme, flex osv.Jag får 1 500kr i friskvårdsbidrag från min arbetsgivare som jag alltid använder för att (delvis) finansiera ett av mina gymkort (har två plus köper PT-timme i princip varje vecka så 1 500kr räcker inte så långt). Hade gärna sett att bidraget höjdes eftersom satsning på friskvård ligger i linje med företagets policy. Även friskvårdstimme hade suttit fint och minskat lite på stressen kring att få ihop vardagspusslet.
Är friskvårdstimme mer vanligt inom offentlig verksamhet tro? Jag (och typ alla jag känner) jobbar inom privata verksamheter och ingen av oss har friskvårdstimme.