Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag menade att jag börjar bli nervös för att det nÀrmar sig att fÄ veta, inte resultatet hittills. Men hade varit skönt om Biden vinner i Florida.Jag försöker intala mig att det Àr stater som de visste skulle bli röda
Jag kör TV4 och dÀr var det 6600 röster som skiljer i Florida just nu....Jag Àr för övrigt nyfiken pÄ Texas, kÀndes lite som en otippad stat att bli en vÄgmÀstarstat sÄ det blir intressant.
"Experterna" pÄ SvT lugnar inte direkt ned mig heller
Jösses, jag försökte mig pÄ tv4play men de har en jÀkla lÄng reklam som man inte ser slutet pÄ innan livesÀndningen sÄ jag h0ller mig till svtplay. Lika bra det om de ska vara sÄdÀr noggranna sÄ att man lider extra av detJag kör TV4 och dÀr var det 6600 röster som skiljer i Florida just nu....
Texas blir ju för jÀkla spÀnnande
Biden verkade ju försiktigt leda lite i Florida ocksÄ, men nu verkar det vara Trump istÀllet.Verkar som Biden leder i Texas! Vore sjukt om han tar det dÀr.
De Àr ju inte frÄn Mexiko..... tÀnker alltid att om Jackie Arklöv kunde bli nazist sÄ kan folk ignorera allt. Lika oförklarligt som att invandrare i Sverige röstar SD.Men varför Àr Trump populÀr hos spansktalande (i Florida iallafall)? Det kÀnns bara sÄ obegripligt för mig dÄ han troligen skulle betrakta en stor del av dem som invandrare.
Aftonbladet kör APs röstrÀkningen ocksÄ. Den Àr lite snabbare Àn TV ocksÄ.UpptÀckte just att Google har ocksÄ en liverÀkning av rösterna och hur staterna ligger till. Skönt, dÄ jag inte hÀnger med i allt prat.
Googles ocksÄ mÀrkte jag precis.Aftonbladet kör APs röstrÀkningen ocksÄ. Den Àr lite snabbare Àn TV ocksÄ.
Arizona? Deras resultat verkar ju inte komma in förrÀn vid fyra tiden?Biden verkar ha vunnit Arizona!