Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rysare? FrÄgan har aldrig varit om Trump blir omvald det hÀr valet. Det Àr om han blir omvald nÀsta gÄng ocksÄ, trots att nuvarande författning inte tillÄter det.Usch vilken rysare.
Jag med!! Jag blir hela tiden förvirrad av att fÀrgerna (enligt mig) Àr omkastade.Det hÀr med fÀrgerna ger mig magsÄr, jag Àr sÄ van vid att rött betyder nÄgot positivt för mig inom politiken
Min gissning Ă€r att plywoodskivorna kommer till anvĂ€ndning oavsett vem som vinner.Hoppas hoppas hoppas att Trump vinner fyra Ă„r till. Men dĂ„ kommer vĂ€l alla plywoodskivor som man tĂ€ckt för skyltfönster i mĂ„nga stĂ€der komma till anvĂ€ndning. Demokratiska beslut Ă€r bara bra nĂ€r ârĂ€ttâ sida vinner. Vinner Trump kommer det stötas och blötas HUR folk kan vara sĂ„ âidiotiskaâ och rösta pĂ„ honom.
Vinner Trump kommer det stötas och blötas HUR folk kan vara sĂ„ âidiotiskaâ och rösta pĂ„ honom.
Hur dĂ„ menar du? Ăr det samma om Biden vinner, eller Ă€r det bara vissa demokratiska beslut som ger frikort att idiotförklara vĂ€ljarna?MĂ€rkligt vore det vĂ€l annars.
Hur dĂ„ menar du? Ăr det samma om Biden vinner, eller Ă€r det bara vissa demokratiska beslut som ger frikort att idiotförklara vĂ€ljarna?
NĂ„nting sĂ€ger mig att detta inte Ă€r ett problem om ârĂ€ttâ kandidat vinner. För hade det varit omvĂ€nt förra valet sĂ„ hade du inte klagat.Man kan ocksĂ„ diskutera hur demokratiskt det Ă€r att förbise folkets röster, som i förra valet.
Men det Àr en annan diskussion.
Jag kan inte se nĂ„got odemokratiskt i att man ogillar att nĂ„gon vann. Om nĂ„got Ă€r det vĂ€l snarare Trump som Ă€r odemokratisk, som redan innan gĂ„tt ut med att om motstĂ„ndarna vinner, Ă€r det för att de fuskar.Hur dĂ„ menar du? Ăr det samma om Biden vinner, eller Ă€r det bara vissa demokratiska beslut som ger frikort att idiotförklara vĂ€ljarna?
Var skrev jag att det Àr odemokratiskt att ogilla den som vinner valet? Det jag tycker Àr ett stort problem Àr att man idiotförklarar de som röstar pÄ en specifik kandidat. Det bidrar ju inte till mer Àn polariseringen.Jag kan inte se nÄgot odemokratiskt i att man ogillar att nÄgon vann. Om nÄgot Àr det vÀl snarare Trump som Àr odemokratisk, som redan innan gÄtt ut med att om motstÄndarna vinner, Àr det för att de fuskar.
Det jag tycker Àr ett stort problem Àr att man idiotförklarar de som röstar pÄ en specifik kandidat. Det bidrar ju inte till mer Àn polariseringen.