Sorry New MexikoArizona? Deras resultat verkar ju inte komma in förrÀn vid fyra tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry New MexikoArizona? Deras resultat verkar ju inte komma in förrÀn vid fyra tiden?
Aha! Ja, den har varit blÄ pÄ Google ett tagSorry New Mexiko
TV4 rapporterar 122-94Jag vet inte om SvT Àr sÄ lÄngsamma eller om Google anvÀnder sig av en annan kÀlla, för jag jÀmförde dem och Google har typ fem stater dÀr de rÀknar rösterna som fÀrdiga till skillnad frÄn SvT. Och det har varit sÄ ett bra tag tycker jag. Eller sÄ kÀnns det bara sÄ
SvT just nu 126, de Àndrade just sig.TV4 rapporterar 122-94
Aftonbladet 119-92
SVT 117-93
Det hoppas jag ocksÄJag ger upp nu och gÄr och lÀgger mig. Tack för sÀllskapet @Asko
Hoppas jag vaknar till goda nyheter
Jag börjar fÄ lite av samma kÀnslaJag Àr pessimist och tror Trump vinner nu.
Jag funderar pÄ att lÀgga mig för att inte behöva titta pÄ Titanic sjunkaUsch, det börjar se stÀndigt bÀttre ut för Trump.... Har halvsovit framför TV'n ett tag, vet inte om jag vÄgar gÄ till sÀngs...
Ekonomin Àr ju extremt viktig för ALLA, sÄ det att det verkar ha blivit en "vedertagen sanning" att Trump Àr bra för ekonomin gynnar nog honom nÄgot enormt.... TyvÀrr.