Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FörstÄr lite det faktiskt. Biden kÀnns inte som en jÀttebra kandidat. Hade mycket hellre lagt en röst pÄ Sanders.Jag hade inte sjÀlv röstat pÄ nÄgon av dem.
Vore jag absolut tvingad hade jag röstat pÄ Biden, men jag kÀnner mig rÀtt sÀker pÄ att Trump vinner.
Jag antar att du hoppas att de ska rösta blÄtt egentligen? (kÀnns sÄ galet att fÀrgerna Àr omvÀnda)Om bara Florida eller Texas röstar rött sÄ Àr saken klar. Kom igen alla pensionÀrer i Florida. TÀnk pÄ era barn och barnbarn
Med tanke pÄ att det Àr @MJLee sÄ blev det nog lite fel med fÀrgerna baraJag antar att du hoppas att de ska rösta blÄtt egentligen? (kÀnns sÄ galet att fÀrgerna Àr omvÀnda)
Precis sÄ jag tÀnkte!Med tanke pÄ att det Àr @MJLee sÄ blev det nog lite fel med fÀrgerna bara
Jag reflekterade inte ens över det! Det Àr sÄ sjÀlvklart vad rött borde stÄ för och vad blÄtt borde stÄ för, typiskt Amerika att ha det tvÀrt om. Med tanke pÄ hur misstÀnkta de Àr emot kommunister och tror pÄ konspirationer tycker jag det Àr konstigt att ingen reagerar.Jag antar att du hoppas att de ska rösta blÄtt egentligen? (kÀnns sÄ galet att fÀrgerna Àr omvÀnda)
Jag hoppas innerligt att Biden vinner men hey, 2020 i Är dvs allt gÄr pÄ tok sÄ jag tror Trump vinner
Helt enig.Jag hade röstat pÄ en vattenpost, om det hade varit en sÄn som Demokraterna stÀllt mot Donald Trump. Den hade varit mÀtbart mer presidentmÀssig Àn sin opponent.
Fast det finns ju en överhÀngande risk/chans att det tar flera veckor innan alla röster rÀknats pÄ grund av sÄ mÄnga har förtidsröstat. Det Àr min största rÀdsla, att trump anser sig ha vunnit nu, och nÀr det vÀl framkommer att demokraterna faktiskt vunnit blir det kaos. Eller att de mixtrar med elektoralrösterna. Radiolab gjorde ett jÀttebra avsnitt om just detta och hur saker kan gÄ till: https://www.stitcher.com/podcast/wnycs-radiolab/e/78806975Jag Àr inte alls glad i Biden, men fullkomligt avskyr Trump. BÄde hans Äsikter och hans person.
Blir nÀstan konspiratorisk nÀr man ser vilka nötter de har som partiledare.
TÀnker sitta uppe och för att plugga och följa valet.
SÄ Àr det nog, jag hade tippat att det var sÀkert att Trump skulle ta hem det annars. Nu finns det vÀl viss chans för Biden trots allt.Samtligt Àr nog covid-19 en stor nackdel mot Trump enligt vad jag förstÄtt. Folk Àr missnöjda med hans politik under pandemin. Coronan kan vara ett sÀtt att byta riktning.
Jag tror inte Trump kommer avgÄ som en bra förlorare.Fast det finns ju en överhÀngande risk/chans att det tar flera veckor innan alla röster rÀknats pÄ grund av sÄ mÄnga har förtidsröstat. Det Àr min största rÀdsla, att trump anser sig ha vunnit nu, och nÀr det vÀl framkommer att demokraterna faktiskt vunnit blir det kaos. Eller att de mixtrar med elektoralrösterna. Radiolab gjorde ett jÀttebra avsnitt om just detta och hur saker kan gÄ till: https://www.stitcher.com/podcast/wnycs-radiolab/e/78806975
De som klagar pÄ att medierna Àr vÀnstervridna anser att allt som stÄr till vÀnster om fascism Àr vÀnstervridet. Med den utgÄngspunkten blir den typen av uttalanden lite mer begripliga.Ensidig rapportering
VÀldigt vÀnstervridet Sverige hÄller jag verkligen dÄ inte med om
Jag tror inte Trump kommer avgÄ som en bra förlorare.