Och Maricopa County (Phoenix, Arizona) uppdaterar ikvÀll 21:00 svensk tid.Clark County uppdaterar ikvÀll 18:00 svensk tid. (125.600 orÀknade röster)
(12 noon ET.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och Maricopa County (Phoenix, Arizona) uppdaterar ikvÀll 21:00 svensk tid.Clark County uppdaterar ikvÀll 18:00 svensk tid. (125.600 orÀknade röster)
(12 noon ET.)
Fox ger Arizona till Biden.264 - 214 enligt Fox.
Ja. Och det blilr alltmer skrÀmmande.
DN har en rubrik - "Vad hÀnder om Trump vÀgrar att lÀmna Vita Huset?
"Donald Trump har tidigare antytt att han bara kommer acceptera ett valresultat som Àr till hans förmÄn. Det har fÄtt mÄnga amerikaner att oroas över att Trump kan undergrÀva den demokratiska processen och kasta in landet i en nationell kris. Oron för vad en slags husockupant med kÀrnvapenkoder till sitt förfogande kan ta sig till delas Àven av Trumps tidigare advokat Michael Cohen."
Jag vill mest bara lÀmna alla media och vakna upp om en vecka eller sÄ nÀr alltförhoppnnigsvis Àr klart.
Fake news!Fox ger Arizona till Biden.
Ăr Trump underrĂ€ttad?
(I sÄ fall behöver Trump vinna PE, NC, GA, NV.)
GeorgiaNĂ„gon stat skulle uppdatera kl 16.30 med, men jag minns inte vilken?
"but lawyers from Attorney General Barrâs Justice Dept announced that the USPS would refuse to comply with the order."Var lĂ€ser du det i ditt inlĂ€gg?
Den enda jag ser vĂ€gra nĂ„t Ă€r USPS (lokala Postnord) vars VD (och Trump-kompis) inte vill att federal judgeâs ska blanda sig i postens fördröjningsrutiner.
Jag skrev det igÄr kvÀll och det var ingen som protesterade iaf. Men verkar oklart om man kan rÀkna med att han har 264 eller ej?264 elektorsröster Ät Biden och om han vinner Nevada sÄ fÄr han 270, stÀmmer det?
Hoppet börjar spira igen
Yes, det handlar om Biden har Arizona, eller inte.Jag skrev det igÄr kvÀll och det var ingen som protesterade iaf. Men verkar oklart om man kan rÀkna med att han har 264 eller ej?
âMajor announcementâTrump ska göra ett uttalande 17.30. Ska bli intressant och se vad han har att sĂ€ga.
Kan ju betyda vad sjutton som helst, nĂ€r det kommer frĂ„n honom.âMajor announcementâ
Ja, jag Àr mindre hoppfull nu Àn igÄr kvÀll eftersom Arizona verkar osÀkert. Och Nevada Àr för jÀmnt för att det ska kÀnnas helt bra.Yes, det handlar om Biden har Arizona, eller inte.
Stod pÄ SVT att det handlar om att kampanjen ska stÀmma Nevada för valfusk. Var vÀl vÀntat i sÄ fall.Trump ska göra ett uttalande 17.30. Ska bli intressant och se vad han har att sÀga.
âMajor announcementâ
Ironin om det blir att han vinner först, sedan att omrÀkning ger Biden segern.Tror att pseudokoden Àr klar sedan lÀnge i alla fall.
if (not(win_for_trump)) then announce(âmajor election fraudâ)
Tror att pseudokoden Àr klar sedan lÀnge i alla fall.
if (not(win_for_trump)) then announce(âmajor election fraudâ)