karamelldrottningen
TrÄdstartare
Vem hejar ni pÄ?
Och vem tror ni vinner?
Och vem tror ni vinner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ende president i USA jag kan pÄminna mig som inte vunnit en andra period, Àr Carter - pga det katastrofala fiaskot vid fritagningsförsöket av den amerikanska gisslan i Iran, dÄ 8 US soldater omkom. TyvÀrr tror jag att Trump vinner igen. Inte stort, men vinner. Jag önskar demokraterna haft en annan, yngre och mer vÀltalig kandidat.....
Hoppas Trump vinner.Vem hejar ni pÄ?
Och vem tror ni vinner?
Det pÄverkar ju massor faktisk bÄde direkt och indirekt! Eftersom det Àr USA, dvs inte vilket land som helstOm Trump vinner, sÀrskilt med SC som den ser ut nu, sÄ kommer det bli (Ànnu mer) kaos. Trump har redan beslutat om att USA drar sig tillbaka frÄn Parisavtalet, han har redan, och kommer att göra det i Ànnu större grad tillÄta olja/gas/mineral borrning i en redan skör Antarktis, den globala ekonomin som redan Àr anstrÀngd pga covid kommer bli vÀrre pga handelskrig.
Jag tror inte alla svenskar inser hur mycket presidentvalet faktiskt pÄverkar oss hÀr i Sverige.
Ok jag hÄller inte med men gillar att du vÄgade skriva detHoppas Trump vinner.
Ja alltsÄ det Àr tvÄ demokratiska personer sÄ varför skulle man inte vÄga sÀga det.Ok jag hÄller inte med men gillar att du vÄgade skriva det
Jag tror inte jag vet nÄgon som öppet tycker att Trump ska vinna. Vi i Sverige och vÀrlden vinner ju mer pÄ att Biden vinner. Sen att Trump gÄr hem hos sina vÀljare Àr en annan femmaJa alltsÄ det Àr tvÄ demokratiska personer sÄ varför skulle man inte vÄga sÀga det.
Det Àr knappast NMR.
Ja alltsÄ det Àr tvÄ demokratiska personer sÄ varför skulle man inte vÄga sÀga det.