Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Sleepan ?Ingen tränings- och tävlingsintresserad som skulle vilja ta över en helt okomplicerad, tränad och tävlad, supertrevlig och rolig okastrerad hane på 5,5 år? Tinjas favvobrorsa kanske letar nytt hem då hon som äger honom inte har tillräckligt med tid för träning och tävling och att det är synd på sån potential att gå till spillo
Åh, är det han som är så otroligt fin och lik Tinja? I så fall borde du ta honom. Såna hundar kan du väl inte ha för många av?Ingen tränings- och tävlingsintresserad som skulle vilja ta över en helt okomplicerad, tränad och tävlad, supertrevlig och rolig okastrerad hane på 5,5 år? Tinjas favvobrorsa kanske letar nytt hem då hon som äger honom inte har tillräckligt med tid för träning och tävling och att det är synd på sån potential att gå till spillo
Japp, Kaiju och Tinja är de i kullen som är mest lika Och nej det kan jag ju inte, jag ska ju skaffa valp nästa årÅh, är det han som är så otroligt fin och lik Tinja? I så fall borde du ta honom. Såna hundar kan du väl inte ha för många av?
Ja och? Du hade väl tänkt ta valp även om du haft Asni, och nu ska Asni flytta till din mor? Tre hundar är väl bra?Japp, Kaiju och Tinja är de i kullen som är mest lika Och nej det kan jag ju inte, jag ska ju skaffa valp nästa år
Mina hundars hunddagis ska läggas ned med kort varsel, redan i mars. Fick besked om detta precis vilket ställer till vardagen ordentligt. Är väldigt beroende av dagis för hundarna för att klara av mitt arbete. Maximalt dålig timing också att få ett sånt här besked inför jul. 2020 fortsätter att vara ohotad etta som det i särklass absolut sämsta året någonsin. INGET positivt har hänt mig överhuvudtaget detta år.
Nu börjar panikjakten efter nytt dagis - som de flesta vet är det ofta lång kö till dagis i storstäder.
Fan också
Haha bästa saken jag lärt mig 2020Det är superenkelt med klarna. Man bara går in i appen och väljer retur. Då pausas fakturan tills företaget registrerat returen, sen får du automatiskt en uppdaterad faktura med det nya beloppet så du behöver aldrig ligga ute med pengar, och inte vara orolig för att returen inte hinner till företaget i tid.
Första gången Milou skulle åka buss var jag inte direkt orolig för han är inte särskilt rädd av sig men vi skulle åka en bit och han var bara runt 7 månader och ett yrväder och visste inte om han skulle vara lugn eller vilja hitta på bus.Hunden har åkt tåg som om hon aldrig gjort annat! Själv saknar jag henne redan.
Yatzy hade blivit kompis med en katt och tiggt godis från de andra resenärernaFörsta gången Milou skulle åka buss var jag inte direkt orolig för han är inte särskilt rädd av sig men vi skulle åka en bit och han var bara runt 7 månader och ett yrväder och visste inte om han skulle vara lugn eller vilja hitta på bus.
Men den lilla sötnöten charmade redan i busskuren in sig hos en tjej i min ålder och visade tydligt sen på bussen att han ville sitta i hennes knä. Så han fick hoppa upp och la sig i en liten kringla, nöjd och bekväm och gosig och tjejen var överlycklig och sa att det var en av dom mysigaste stunderna hon haft senaste tiden och hon ville ha massor av bilder att skicka till pojkvännen, sina föräldrar och Instagram.
Typiskt Milou
Fast vi delar alla på samma sommarstuga så då blir det lite väl många hundar för resten av familjen. Hade det bara varit jag så hade jag tagit honomJa och? Du hade väl tänkt ta valp även om du haft Asni, och nu ska Asni flytta till din mor? Tre hundar är väl bra?
Wiho, goda nyheter. Efter att ha spenderat hela dagen på dagisjakt verkar det som att vi lyckats lösa två ny dagisplatser. Vi har muntligen blivit lovade platserna, förutsatt att inskolning etc fungerar väl. Eftersom båda hundarna är vana dagishundar så tror jag inte det blir ett problem.Mina hundars hunddagis ska läggas ned med kort varsel, redan i mars. Fick besked om detta precis vilket ställer till vardagen ordentligt. Är väldigt beroende av dagis för hundarna för att klara av mitt arbete. Maximalt dålig timing också att få ett sånt här besked inför jul. 2020 fortsätter att vara ohotad etta som det i särklass absolut sämsta året någonsin. INGET positivt har hänt mig överhuvudtaget detta år.
Nu börjar panikjakten efter nytt dagis - som de flesta vet är det ofta lång kö till dagis i storstäder.
Fan också
Det var inte en spansk vattenhund(perro) då? För de kan ju födas med stubb. Oavsett tycker jag att både portis och perro är så roliga hundar, när de är bra mentaltPå stadspromenaden igår var det en litet charmigt svart popcorn i snöre. Den gladskällde på det mesta och inbjöd mycket intensivt till lek större delen av tiden.
Jag blev tvungen att fråga vad det var för något och det visade sig vara en liten portugisisk vattenhund. Men utan svans. Den var bara en liten krokig stump.
Det var en trevlig bekantskap.