Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte vågat chansa på att äta fisk som har stått i rumstemperatur såpass länge.Vi lagade lax igår, som vi såklart glömde framme under natten. Den har stått i burk med lock på.
Kan man äta den även idag eller är det kört?![]()
Samma här, kört i mikron typ 2 minuter och sen mumsat i mig. Men också begåvad med plåtmage.Är det en maträtt som går att värma upp ordentligt och allt luktar och som det ska så hade jag förmodligen ätit utan att ens fundera på det. Har dock plåtmage och aldrig blivit magsjuk eller ens lite dålig i magen av någonting trots tämligen riskfyllt kulinariskt leverne![]()
Bra beslut, tänker jag. Låter som en god maträttTack för era svar! Tror nog inte vi vågar
Jag har just börjat äta fisk igen och blir jag magsjuk kommer jag nog inte kunna äta det igen
Det är detta recept:
https://zeinaskitchen.se/lattlagad-...Gq-HMb6y3kgLsHdP8A_aem_3yUwUs0UEEfUGGuRhh4SqQ
Tack för era svar! Tror nog inte vi vågar![]()
Jag har just börjat äta fisk igen och blir jag magsjuk kommer jag nog inte kunna äta det igen
Det är detta recept:
https://zeinaskitchen.se/lattlagad-...Gq-HMb6y3kgLsHdP8A_aem_3yUwUs0UEEfUGGuRhh4SqQ
Jag hade ätit utan tvekan. Har svalt i köket och är inte speciellt känslig.Vi lagade lax igår, som vi såklart glömde framme under natten. Den har stått i burk med lock på.
Vi lagade lax igår, som vi såklart glömde framme under natten. Den har stått i burk med lock på.
Är det en maträtt som går att värma upp ordentligt och allt luktar och som det ska så hade jag förmodligen ätit utan att ens fundera på det. Har dock plåtmage och aldrig blivit magsjuk eller ens lite dålig i magen av någonting trots tämligen riskfyllt kulinariskt leverne![]()
En fråga till er med plåtmage, hur får man det? Går det att vänja den?