Uppdatering och snackistråd 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, beklagar. Vilket tråkigt besked :heart

Åh nej, fy så tråkigt :(

Vilket tråkigt besked @hastflicka :(

Tack. :cry:
Jag kanner mig helt "lost" vid tanken att inte ha min partner, min buddy. Den som kan lasa mina tankar och vet vad jag vill innan jag vet det sjalv. Hon har varit min klippa de senaste 9 aren, rest med mig fram och tillbaka over USA flera ganger och till Sverige ocksa.
Jag kommer att suga ut varje minut av varje dag vi har kvar ... men jag har lovat henne att inte vara sjalvisk och halla henne kvar for att jag har svart att slappa henne. Hon ska fa leva varje dag av sitt liv med vardighet ... Jag har redan tagit telefonnumret till "Oregon Mobile Vet" som kommer hem for avlivning nar det ar dags. :(

Jag kanner mig helt "lost" vid tanken att inte ha min partner, min buddy. Den som kan lasa mina tankar och vet vad jag vill innan jag vet det sjalv. Hon har varit min klippa de senaste 9 aren, rest med mig fram och tillbaka over USA flera ganger och till Sverige ocksa.
Jag kommer att suga ut varje minut av varje dag vi har kvar ... men jag har lovat henne att inte vara sjalvisk och halla henne kvar for att jag har svart att slappa henne. Hon ska fa leva varje dag av sitt liv med vardighet ... Jag har redan tagit telefonnumret till "Oregon Mobile Vet" som kommer hem for avlivning nar det ar dags. :(
Fy så tungt.. Men du tänker så klokt. Vilken tur hon har som har dig till matte!

biteme_bigarmhug.gif

Jag med. Så till den grad att det är en fobi :crazy: Men jag kan iaf få på asfalt när det regnat nu- och med påminnelse även lyfta blicken :up:
Det är en fobi för mig med. När jag var yngre var blöt asfalt eller gräva i rabatter en omöjlighet.

Stressig morgon, sen till kursen, drar över tiden (och får inte allt gjort ens :banghead: :laugh:), kommer hem och huset är iskallt och hundarna uttråkade... Jag behöver en personlig assistent! :rage:

Stressig morgon, sen till kursen, drar över tiden (och får inte allt gjort ens :banghead: :laugh:), kommer hem och huset är iskallt och hundarna uttråkade... Jag behöver en personlig assistent! :rage:
Men kursen var suverän! :up: Det är ju viktigare att vi faktiskt lär oss det vi hinner gå igenom, än att vi hinner allt men inget fastnar. :)
Alla borde gå kurs för @Monstermom, hon är min hjälte (och har varit det länge nu) :love: :bump: :banana:

Såg att klubben har en tävlingsförberedande kurs ute nu som jag kikat på tidigare också (personen som håller i den håller även kursen privat) men jag vågar inte anmäla för jag vet inte hur livet ser ut i januari/februari :S jädra jobb. Nåja den kommer väl fler gånger..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 076
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
808
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka