Nu får ni hålla tummarna för att det blir Dahlia-valpar om cirka 2 månader
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara om du lovar en valptråd med massor av söta bilderNu får ni hålla tummarna för att det blir Dahlia-valpar om cirka 2 månader
Åh, beklagar. Vilket tråkigt besked
Åh nej, fy så tråkigt
Vilket tråkigt besked @hastflicka
Fy så tungt.. Men du tänker så klokt. Vilken tur hon har som har dig till matte!Tack.
Jag kanner mig helt "lost" vid tanken att inte ha min partner, min buddy. Den som kan lasa mina tankar och vet vad jag vill innan jag vet det sjalv. Hon har varit min klippa de senaste 9 aren, rest med mig fram och tillbaka over USA flera ganger och till Sverige ocksa.
Jag kommer att suga ut varje minut av varje dag vi har kvar ... men jag har lovat henne att inte vara sjalvisk och halla henne kvar for att jag har svart att slappa henne. Hon ska fa leva varje dag av sitt liv med vardighet ... Jag har redan tagit telefonnumret till "Oregon Mobile Vet" som kommer hem for avlivning nar det ar dags.
Tack.
Jag kanner mig helt "lost" vid tanken att inte ha min partner, min buddy. Den som kan lasa mina tankar och vet vad jag vill innan jag vet det sjalv. Hon har varit min klippa de senaste 9 aren, rest med mig fram och tillbaka over USA flera ganger och till Sverige ocksa.
Jag kommer att suga ut varje minut av varje dag vi har kvar ... men jag har lovat henne att inte vara sjalvisk och halla henne kvar for att jag har svart att slappa henne. Hon ska fa leva varje dag av sitt liv med vardighet ... Jag har redan tagit telefonnumret till "Oregon Mobile Vet" som kommer hem for avlivning nar det ar dags.
Bara om du lovar en valptråd med massor av söta bilder
Jag är hysteriskt rädd för maskar. I synerlighet daggmaskar. Det är ologist!
Jag med. Så till den grad att det är en fobi Men jag kan iaf få på asfalt när det regnat nu- och med påminnelse även lyfta blickenJag är hysteriskt rädd för maskar. I synerlighet daggmaskar. Det är ologist!
Det är en fobi för mig med. När jag var yngre var blöt asfalt eller gräva i rabatter en omöjlighet.Jag med. Så till den grad att det är en fobi Men jag kan iaf få på asfalt när det regnat nu- och med påminnelse även lyfta blicken
Men kursen var suverän! Det är ju viktigare att vi faktiskt lär oss det vi hinner gå igenom, än att vi hinner allt men inget fastnar.Stressig morgon, sen till kursen, drar över tiden (och får inte allt gjort ens ), kommer hem och huset är iskallt och hundarna uttråkade... Jag behöver en personlig assistent!
Men kursen var suverän! Det är ju viktigare att vi faktiskt lär oss det vi hinner gå igenom, än att vi hinner allt men inget fastnar.
Alla borde gå kurs för @Monstermom, hon är min hjälte (och har varit det länge nu)
Synd att du bor så långt bort ...Stressig morgon, sen till kursen, drar över tiden (och får inte allt gjort ens ), kommer hem och huset är iskallt och hundarna uttråkade... Jag behöver en personlig assistent!
Synd att du bor så långt bort ...