Absolut! Monster, du och jag ... Hade blivit oslagbart!Vill du ställa upp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Monster, du och jag ... Hade blivit oslagbart!Vill du ställa upp?
Så ska det se ut! Och så en liknande bild av dig
Alltså jag fattar inte hur du någonsin kan motstå den blicken! Fast dét kan du väl inte ...
Nä, jag har slutat försöka, helt enkelt.
... Känns bättre när vi båda drar åt samma håll. Hans.
Gräver i rabatt gör jag INTE. Trist nog tycker jag om att fiska, och just att meta, men jag måste ju ha någon med mig som fixar med äckletDet är en fobi för mig med. När jag var yngre var blöt asfalt eller gräva i rabatter en omöjlighet.
Funkar fint att fiska med räkor ocksåGräver i rabatt gör jag INTE. Trist nog tycker jag om att fiska, och just att meta, men jag måste ju ha någon med mig som fixar med äcklet
Gräver i rabatt gör jag INTE. Trist nog tycker jag om att fiska, och just att meta, men jag måste ju ha någon med mig som fixar med äcklet
Funkar fint att fiska med räkor också
Har han ätit citrusfrukter?? Låter som en allergisk reaktion,brukar gå över av sig själv.Jävla skit. Jag är sjuk och nu när jag hämtade Ammo från hundvakten har han fått en reaktion på något (även hundvakten har fått en reaktion på något så de verkar ha kommit åt något. Frågan är vad) så han är svullen i kinderna och har små knölar och ser allmänt ful ut i pälsen iom det.
Fattar inte vad det är och jag är lite orolig. har verkligen inte råd med några vetbesök just nu.
Han verkar ganska normal annars men lite off, plus att han verkar klia lite.
Orkar inte med det här just nu. har så mkt annat som är skit med..
Jo det är en allergisk reaktion, men förmodligen från något han har rört vid iom att hundvakten med fått en reaktion på något samtidigt.Har han ätit citrusfrukter?? Låter som en allergisk reaktion,brukar gå över av sig själv.
Så länge du kan vara hemma i början (jag hade velat vara det med en 8 veckors plutt) så hade jag inte funderat så mycket på om valpen suttit valphage på jobbet med sällskap. Jag hämtade min senaste yngling när hon var typ 14 veckor och hon fick följa med till jobbet efter några dagar. Hon klarade det hur bra som helst, hon hade sällskap av de andra och jag rastade ofta.Jag har kanske hittat en uppfödare som har en intressant kull planerad. Problemet är väl att valparna kommer tidigare än jag tänkt att jag skulle skaffa valp och att om jag skulle ta hem en valp då så skulle den behöva sitta i lekhage på jobbet, vilket känns lite trist, jag har självklart tid att ta ut den och rasta osv. och Tonto skulle kunna vara sällskap såklart, men jag vet inte om det hjälper så mycket.
Så länge du kan vara hemma i början (jag hade velat vara det med en 8 veckors plutt) så hade jag inte funderat så mycket på om valpen suttit valphage på jobbet med sällskap. Jag hämtade min senaste yngling när hon var typ 14 veckor och hon fick följa med till jobbet efter några dagar. Hon klarade det hur bra som helst, hon hade sällskap av de andra och jag rastade ofta.
För vår del funkade det bra, jag tycker väl inte att man ska släpa med dem innan 12-veckorssprutan iaf.Ja precis, en 8 veckors plutt är ju så himla liten. Men 14 veckor fungerade bra? Då kanske man ska försöka få till det så att man kan vara ledig/hitta valpvakt i början.
Jag har en fralla valp som varit med husse (bilnasare)på jobbet från dag 1,går strålande.Ja precis, en 8 veckors plutt är ju så himla liten. Men 14 veckor fungerade bra? Då kanske man ska försöka få till det så att man kan vara ledig/hitta valpvakt i början.
Jag har en fralla valp som varit med husse (bilnasare)på jobbet från dag 1,går strålande.