Uppdatering och snackistråd 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nog en 5-6 som jag misstänker är bukefalister men vet inte vilka.
Men merparten har jag koll på.

Joho!

• Skor
  • Julskinkan
  • Ett överkast
  • Ett reservdäck
  • Mangla julgran med Otis

Minst alltså.

Lägg aaav :arghh:
Han bär runt på skor dagligen men än, pepparpeppar, har han inte ätit på dem :D
Överkastet tuggade han iofs på igår, innan han rev sönder vårt underlakan :cautious:

Men julgranen ain't gonna happen, eftersom vi förutsett det här med "thank God you're home, the Christmastree fainted!"-momentet som kommer uppstå om vi har en sådan :D

Lägg aaav :arghh:
Han bär runt på skor dagligen men än, pepparpeppar, har han inte ätit på dem :D
Överkastet tuggade han iofs på igår, innan han rev sönder vårt underlakan :cautious:

Men julgranen ain't gonna happen, eftersom vi förutsett det här med "thank God you're home, the Christmastree fainted!"-momentet som kommer uppstå om vi har en sådan :D

Det momentet lär utspela sig hemma fast med kattungen....:cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 048
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
808
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka