Nä, men han har ju inte ätit upp nåt spännande än. Väntar på att han ska växa till sig.
Han ska inte äta upp saker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, men han har ju inte ätit upp nåt spännande än. Väntar på att han ska växa till sig.
Jag tror jag har en del bukare som följer mig.. En del kända, en del som jag inte är helt säker på om de är bukare eller andra stalkers...
Jag vill stalka dig!
Mig har du nog listat utDig har jag koll på, och stalkar tillbaka Likaså @athena_arabians och ett gäng till. Men det är några jag är lite osäker på
Dig har jag koll på, och stalkar tillbaka Likaså @athena_arabians och ett gäng till. Men det är några jag är lite osäker på
Jag är en bukefalist som stalkar dig
Mitt instakonto är inte så hundigt för tillfället så är nog inte så kul för er som vill se hundbilder.
Mig har du nog listat ut
Och jag dig!
Meen jag vill inte skriva ut mitt instagramkonto eftersom det är mitt för- och efternamn
Jag heter linaochdjuren - har inte ett "hundkonto" dock, för har en massa andra djur som också får vara med på bilder
Vilka här har Instagram? Vill gärna ha lite konton att följa! Tinjas instagram heter tinjatail
Jag är en bukefalist som stalkar dig
Mitt instakonto är inte så hundigt för tillfället så är nog inte så kul för er som vill se hundbilder.
Joho!
- Skor
- Julskinkan
- Ett överkast
- Ett reservdäck
- Mangla julgran med Otis
Minst alltså.
Vilka här har Instagram? Vill gärna ha lite konton att följa! Tinjas instagram heter tinjatail
Haha älskar denthank God you're home, the Christmastree fainted!"-momentet som kommer uppstå om vi har en sådan
Lägg aaav
Han bär runt på skor dagligen men än, pepparpeppar, har han inte ätit på dem
Överkastet tuggade han iofs på igår, innan han rev sönder vårt underlakan
Men julgranen ain't gonna happen, eftersom vi förutsett det här med "thank God you're home, the Christmastree fainted!"-momentet som kommer uppstå om vi har en sådan
Haha älskar den