Uppdatering och snackistråd 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag vill jag inte ha hund, och klockan är inte ens 12! :arghh:

Sitter i godan ro i soffan med hunden sovandes bredvid när han helt plötsligt börjar tokjucka under några få sekunder. Fattar ingenting tills vi båda reser oss upp och inser att han ejakulerat över hela soffan??! Vet inte om jag ska skratta eller gråta, ej heller vem som var mest förvånad av oss två. :wtf:

Jaja, av med kuddöverdragen, slänger in skiten i tvättmaskinen. Ömsom skrattande, ömsom sjukt äcklad. Ut på promenad, hundjäveln bajsar 258 gånger, inser att det hänger en klump bajsgräs i arslet och försöker få bort det med ett = bajs på handen.

Fyfan. Äcklad för ett år framöver.
#hundskänkes

Sitter i godan ro i soffan med hunden sovandes bredvid när han helt plötsligt börjar tokjucka under några få sekunder. Fattar ingenting tills vi båda reser oss upp och inser att han ejakulerat över hela soffan??! Vet inte om jag ska skratta eller gråta, ej heller vem som var mest förvånad av oss två. :wtf:

Jaja, av med kuddöverdragen, slänger in skiten i tvättmaskinen. Ömsom skrattande, ömsom sjukt äcklad. Ut på promenad, hundjäveln bajsar 258 gånger, inser att det hänger en klump bajsgräs i arslet och försöker få bort det med ett = bajs på handen.

#hundskänkes
Måste ha varit en bra dröm :o:D

#hundskänkes
:rofl::rofl::rofl: heta drömmar där ;)

Pst: skinnsoffa är guld :p

#hundskänkes

:angel:
Sorry, kunde inte låta bli :p :rofl:

Måste ha varit en bra dröm :o:D

:rofl::rofl::rofl: heta drömmar där ;)

Pst: skinnsoffa är guld :p

:angel:
Sorry, kunde inte låta bli :p :rofl:

Haha :D

Nu är jag bra sugen på en annan soffa, tog precis ut överdragen ur tvättmaskinen och varenda litet hårstrå är ju fortfarande kvar! Jättestörigt, ett tjockt grovt tyg så även mjuka hår nästlar sig fast utan problem.

Men skinnsoffa blir det banne mig inte!

I helgen när Cobra var här tog vi våra nya hundgårdar i bruk. Den gamla står kvar så länge. Lilla S har den. Criga och Calibra har var sin ny. Luckorna är ännu inte på plats och trallen är inte byggd. Men de har tak, väggar och upphöjd liggplats. I nuläget är de bara där nån timme el två vid gott väder för att "hundgårdsträna" iom att de inte kan gå in.
Men det går bra. De har varandra, lite aktivitetsleksaker och tuggprylar.
Lilla S löper sitt första löp. Hade hoppats hon skulle få slippa detta och att försäkringsärendet skulle vara klart vid detta laget men jä****ar vad segt kvarnstenar kan mala när det är så många olika instanser inblandade som ska säga sitt. Papper skickas fram och tillbaka i snigelfart :(
Att hon är import har nog snudd på dubblat tiden. Något att tänka på i framtiden om vi importerar igen.

Jag följer gärna fler bukefalister på instagram :D tror inte att jag missat någon men är inte säker. Ninniosterholm heter jag där iaf, orkar inte ens låtsas försöka vara anonym av mig :p

I helgen när Cobra var här tog vi våra nya hundgårdar i bruk. Den gamla står kvar så länge. Lilla S har den. Criga och Calibra har var sin ny. Luckorna är ännu inte på plats och trallen är inte byggd. Men de har tak, väggar och upphöjd liggplats. I nuläget är de bara där nån timme el två vid gott väder för att "hundgårdsträna" iom att de inte kan gå in.
Men det går bra. De har varandra, lite aktivitetsleksaker och tuggprylar.
Lilla S löper sitt första löp. Hade hoppats hon skulle få slippa detta och att försäkringsärendet skulle vara klart vid detta laget men jä****ar vad segt kvarnstenar kan mala när det är så många olika instanser inblandade som ska säga sitt. Papper skickas fram och tillbaka i snigelfart :(
Att hon är import har nog snudd på dubblat tiden. Något att tänka på i framtiden om vi importerar igen.
Helt jävla otroligt i dataålderns värld där man enkelt kan scanna in och maila över papper :rage:

Jag följer flera av er på instagram. Heter Yxskaft där, men har ju inte hund, även om det dyker upp bilder på det med. Annars är det mest bilder på katten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 048
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 115
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
808
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka