Vilka här har Instagram? Vill gärna ha lite konton att följa! Tinjas instagram heter tinjatail
Frankandmorris heter mitt hundkonto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka här har Instagram? Vill gärna ha lite konton att följa! Tinjas instagram heter tinjatail
Fast ni hade väl tänkt avliva henne oavsett eller har jag missuppfattat? I så fall är det ju bara att gå iväg.
Mest bilder på Frodos konstiga sovställningar och en och annan suddig bild från fårhagenÅh dig vill jag följa! Tack
Precis - det är så mycket lättare när man får lägga sånt jobbigt bakom sig. Det är skit när det är pengar med i "spelet", men det ligger som sagt mycket pengar även i hundvärlden och skiter man inte pengar så man måste gå den vägen F-bolaget säger om man ska få ut det man ska ha. Tyvärr är pappers-Sverige väldigt krångliga där ibland.Mmm....det har malt runt i snart 3 månader. Det är pissjobbigt att ha detta framför sig när man vet utgången
Bara att sätta igång, låter som en utmärkt idé tycker jagJag funderar på att göra ett hundkonto bara för att anonymt följa er alla. Och för att ladda upp inför att jag får min valp om sisådär 10 månader. Känns vettigt.
Med tanke på att uppfödaren erbjudit er en ny hund så förlorar ni ju inte så mycket på inköpspriset,utan i bästa fall får ni både en ny hund och pengar för den gamla.Det ligger ju en hel del pengar i en avelshund. I nuläget lider hon ju inte så det är ju klart att man vill se om försäkringen går in.
Appropå stalkers så tror jag du vann något slags pris i stalking/detektivarbete när du utifrån mitt instakonto Liblomqvist listade ut mitt namn och min adress!Jag tror jag har en del bukare som följer mig.. En del kända, en del som jag inte är helt säker på om de är bukare eller andra stalkers...
Mest bilder på Frodos konstiga sovställningar och en och annan suddig bild från fårhagen
Vi vet inte om vi vill och kan ta hem en ny hund nu eller på ett bra tag. Vi har INTE plats hemma och vi måste isf ha minst 2 fodervärdar klara att ta emot henne (en som backup ifall den första inte känner att det funkar) vilket vi inte har i dagsläget. Vi vill inte ta på oss en hund som vi sen inte kan backa upp till 100%. Det har verkligen varit en skittuff höst här och vi behöver nog få ladda om lite.Med tanke på att uppfödaren erbjudit er en ny hund så förlorar ni ju inte så mycket på inköpspriset,utan i bästa fall får ni både en ny hund och pengar för den gamla.
Men mår hon inte dåligt så finns det ju ingen anledning att skynda på för hundens skull,dock är det ju jobbigt för en själv.
Men vaaa? Vem är du?
Har lätt för att bli åksjuk men det gick helt okejMysigt? Hemskt? Chess åker bak i vår Hilux och hoppar gladeligen in och lägger sig i sin bur så jag hoppas det inte är hemskt
Tack! Det är @Paddington som ska ha cred!@bollen__: Lätt OT men jag ÄLSKAR din nya avatar!
Tack! Det är @Paddington som ska ha cred!
Appropå stalkers så tror jag du vann något slags pris i stalking/detektivarbete när du utifrån mitt instakonto Liblomqvist listade ut mitt namn och min adress!
Det var iofs himla gulligt av dig , men insåg då hur icke-anonym man är på internet!!
agdaiskogen är jag!