Jag ska fråga min vän vart hon köpt den, återkommer när jag fått svarVart kan man beställa sådana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska fråga min vän vart hon köpt den, återkommer när jag fått svarVart kan man beställa sådana.
Sjuan
Äh, såna konstiga kanaler går inte att se på nätet va?Sjuan
Sjuan tillhör fyran så du ska kunna se det på tv4playÄh, såna konstiga kanaler går inte att se på nätet va?
Och hur kommer det sig att det bara är skumma tränare med förlegad syn på hundträning som får plats i rutan, när vi ändå har så många jätteduktiga och minst lika karismatiska exempel bara i Stockholm?
Ja, det gör han . Har sysselsatt mig hela dagen, men nu ikväll började tårarna rinna. Och de tycks aldrig ta slut. Vissa individer saknar man mer än andra.Kram
Hoppas labben varit till hjälp idag, visst brukar han känna på sig när det behövs lite extra?
Ny säsong eller repris?Tittar på programmet "mitt liv som valp" och känner för att dunka huvudet i väggen eller något...
Vem fan vet hur de tänker... nu skulle familjen få följa med och titta på valpar. De gillade inte schnauzer, för de var "för glada". Nu är de och tittar på taxar. Merlefärgade taxar...Äh, såna konstiga kanaler går inte att se på nätet va?
Och hur kommer det sig att det bara är skumma tränare med förlegad syn på hundträning som får plats i rutan, när vi ändå har så många jätteduktiga och minst lika karismatiska exempel bara i Stockholm?
Vet inte. Tror det är ny med tanke på vad klockan är osv.Ny säsong eller repris?
Merlefärgad tax låter som förra säsongen. Snart grinar ungarna för att de inte kan enas.....Vem fan vet hur de tänker... nu skulle familjen få följa med och titta på valpar. De gillade inte schnauzer, för de var "för glada". Nu är de och tittar på taxar. Merlefärgade taxar...
Vet inte. Tror det är ny med tanke på vad klockan är osv.
2016 är det visst från. Kul att en så oseriös uppfödare får reklam i tv. Vet inte när hon "gick ur" SKK men jag har för mig att det var mer än 1 år sedan...Merlefärgad tax låter som förra säsongen. Snart grinar ungarna för att de inte kan enas.....
Merletax låter som repris.Vem fan vet hur de tänker... nu skulle familjen få följa med och titta på valpar. De gillade inte schnauzer, för de var "för glada". Nu är de och tittar på taxar. Merlefärgade taxar...
Repris och merle taxarna är från en enligt andra avstängd skk uppfödareVem fan vet hur de tänker... nu skulle familjen få följa med och titta på valpar. De gillade inte schnauzer, för de var "för glada". Nu är de och tittar på taxar. Merlefärgade taxar...
heartJa, det gör han . Har sysselsatt mig hela dagen, men nu ikväll började tårarna rinna. Och de tycks aldrig ta slut. Vissa individer saknar man mer än andra.
Det är värre i verkligheten......Ungefär det jag känner nu också. Jag sitter dock hos morsan och så fort jag stänger av ljudet så protesterar hon. Nu dök Fredrik Steen upp också. Fantastiskt... Några skulle köpa hund för ungarna ville, pappan vill absolut ha en hund med ett specifikt utseende och mamman säger "vi är ju inte speciellt hundintresserade". Jag hoppas verkligen att det låter värre i tv än vad det är i verkligheten.
Är merle en godkänd färg hos tax?
Jo, jag vet vem uppfödaren är.. Hon har ju italienare också och en bekanting köpte hund därifrån (något hon ångrar, även om hon såklart älskar sin hund som lever ett mycket bra vinthundsliv).Repris och merle taxarna är från en enligt andra avstängd skk uppfödare
Äh,kom igen nu,bara att klippa till ,du vet att du villEn fb vän frågar om labradoodle kennlar på sin fb.
Sitter på händerna atm för att inte lägga mig i.