Uppdatera ännu mera, del 13

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äh, såna konstiga kanaler går inte att se på nätet va?

Och hur kommer det sig att det bara är skumma tränare med förlegad syn på hundträning som får plats i rutan, när vi ändå har så många jätteduktiga och minst lika karismatiska exempel bara i Stockholm?
Sjuan tillhör fyran så du ska kunna se det på tv4play

Kram :heart
Hoppas labben varit till hjälp idag, visst brukar han känna på sig när det behövs lite extra?
Ja, det gör han :love:. Har sysselsatt mig hela dagen, men nu ikväll började tårarna rinna. Och de tycks aldrig ta slut. Vissa individer saknar man mer än andra.

Äh, såna konstiga kanaler går inte att se på nätet va?

Och hur kommer det sig att det bara är skumma tränare med förlegad syn på hundträning som får plats i rutan, när vi ändå har så många jätteduktiga och minst lika karismatiska exempel bara i Stockholm?
Vem fan vet hur de tänker... nu skulle familjen få följa med och titta på valpar. De gillade inte schnauzer, för de var "för glada". Nu är de och tittar på taxar. Merlefärgade taxar...

Ny säsong eller repris?
Vet inte. Tror det är ny med tanke på vad klockan är osv.

Vem fan vet hur de tänker... nu skulle familjen få följa med och titta på valpar. De gillade inte schnauzer, för de var "för glada". Nu är de och tittar på taxar. Merlefärgade taxar...

Vet inte. Tror det är ny med tanke på vad klockan är osv.
Merlefärgad tax låter som förra säsongen. Snart grinar ungarna för att de inte kan enas.....

Ja, det gör han :love:. Har sysselsatt mig hela dagen, men nu ikväll började tårarna rinna. Och de tycks aldrig ta slut. Vissa individer saknar man mer än andra.
:heart:heart:heart
Man får försöka tänka att det är en gåva att ha upplevt sådana relationer. Både när det gäller människor och djur. Men ibland blir saknaden näst intill outhärdlig...

Ungefär det jag känner nu också. Jag sitter dock hos morsan och så fort jag stänger av ljudet så protesterar hon. Nu dök Fredrik Steen upp också. Fantastiskt... :banghead: :banghead: Några skulle köpa hund för ungarna ville, pappan vill absolut ha en hund med ett specifikt utseende och mamman säger "vi är ju inte speciellt hundintresserade". Jag hoppas verkligen att det låter värre i tv än vad det är i verkligheten.
Det är värre i verkligheten......

Repris och merle taxarna är från en enligt andra avstängd skk uppfödare
Jo, jag vet vem uppfödaren är.. Hon har ju italienare också och en bekanting köpte hund därifrån (något hon ångrar, även om hon såklart älskar sin hund som lever ett mycket bra vinthundsliv).

Alltså, hahaha.
Jag har precis haft en diskussion om tjocklabbar vs jaktlabbar på facebook, människan är inte sann. Hen hävdade att det inte finns några tjocka utställningslabradorer längre, så jag länkade in en bild på henoms tiks pappa och lade in en på Floyds pappa, och frågade om hen seriöst inte såg skillnad på formen på dem.
Kommentaren hen lade var "Jag tycker din hane har för lite muskler".
Alltså, jag orkar inte :laugh: tämligen dödfödd diskussion, som att försöka diskutera med en vägg. :banghead:

Bilderna jag lade in?

Bark_6years.jpg

vs

Nettlefields-Falco-p%C3%A5-spr%C3%A5ng.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 124
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden

Hästrelaterat