Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Jag fasar redan nu för imorgon, årsdagen sen jag fick säga hejdå till lagotton. Minnena kom redan idag och tårarna rinner emellanåt. Fan vad jag saknar henne. Hon var en sån där once in a lifetime hund cry: .
Ursch, jag avskyr årsdagar. Och facebooks "den här dagen"..Jag fasar redan nu för imorgon, årsdagen sen jag fick säga hejdå till lagotton. Minnena kom redan idag och tårarna rinner emellanåt. Fan vad jag saknar henne. Hon var en sån där once in a lifetime hund cry: .
Jag uppdaterade inte med det på facebook den dagen, utan en vecka senare. Så det kommer väl som en käftsmäll när det dyker upp. "Den här dagen" är verkligen på gott och ont.Ursch, jag avskyr årsdagar. Och facebooks "den här dagen"..
KRAM!
Jag fasar redan nu för imorgon, årsdagen sen jag fick säga hejdå till lagotton. Minnena kom redan idag och tårarna rinner emellanåt. Fan vad jag saknar henne. Hon var en sån där once in a lifetime hund cry: .
heartJag fasar redan nu för imorgon, årsdagen sen jag fick säga hejdå till lagotton. Minnena kom redan idag och tårarna rinner emellanåt. Fan vad jag saknar henne. Hon var en sån där once in a lifetime hund cry: .
Men vafan! Varför får man ens för sig att skaffa djur när men eg inte ens tycker om dem?? Jävla folk!
Kommer ni ihåg min kusin som ville ge bort sin hund till mig och samma dag skulle de ta bort den om jag inte kunde?
Hörde i efterhand nu att veterinären sa nej och letade själv upp ett nytt hem eftersom min kusin var för lat. (Hejja veterinären)
I helgen la de upp (instagram) att de nu skaffat en kanin. Jag kunde inte låta bli utan la kommentaren Jättesöt, Hoppas ni tar bättre hand om den här än den förra.
Förra kaninen glömde de bort i sin bur...
Så nu är kriget i full gång. Gissa vem som ska kontakta länsstyrelsen om ca 1-2v när nyhetens behag om kaninen går över?
Hästarna sköter de i alla fall. Största lasset drar dottern som är 12 år och de har folk runtomkring sig som håller ett öga på hästarna.
Fan för folk som skaffar djur utan att ta hand om dem! Så J*vla less!
Heja dig! Det är alldeles för lätt att skaffa husdjur...
Kommer ni ihåg min kusin som ville ge bort sin hund till mig och samma dag skulle de ta bort den om jag inte kunde?
Hörde i efterhand nu att veterinären sa nej och letade själv upp ett nytt hem eftersom min kusin var för lat. (Hejja veterinären)
I helgen la de upp (instagram) att de nu skaffat en kanin. Jag kunde inte låta bli utan la kommentaren Jättesöt, Hoppas ni tar bättre hand om den här än den förra.
Förra kaninen glömde de bort i sin bur...
Så nu är kriget i full gång. Gissa vem som ska kontakta länsstyrelsen om ca 1-2v när nyhetens behag om kaninen går över?
Hästarna sköter de i alla fall. Största lasset drar dottern som är 12 år och de har folk runtomkring sig som håller ett öga på hästarna.
Fan för folk som skaffar djur utan att ta hand om dem! Så J*vla less!
Tinja debuterade ju i Hopp2 i lördags och landade på en andraplats med pinne. Ett faktum hon uppenbarligen tar väldigt seriöst.
Haha tack! Jag är ju partisk men jag tycker också hon är himla sötGud så söt hon är Hur charmig som helst!
Åh men så skönt! Var ju ett bra besked av det dåliga sas. Hoppas operationen går bra också!Känns lite avigt att skriva detta i denna tråden, men vad fasen.. Detta är ju typ den enda jag skriver i, haha.
Mamma har varit hos läkaren idag och fått besked om biopsin på tumören i lungorna. Det är cancer, men för att vara det så är det ändå den bästa möjliga sorten.
Den är botbar och går att operera, och tumören sitter så till att den bör vara lättopererad. Om operationen lyckas så kommer hon inte ens att behöva några cellgifter Älskade lilla mamma, så oerhört jävla skönt det känns ändå. Hon kommer troligtvis att opereras inom en månad, så det känns också bra. Läkarna har varit väldigt proffsiga och snabba, guld värt!
Sitter på jobbet och lipar som ett barn, tur att jag inte har några möten idag
Känns lite avigt att skriva detta i denna tråden, men vad fasen.. Detta är ju typ den enda jag skriver i, haha.
Mamma har varit hos läkaren idag och fått besked om biopsin på tumören i lungorna. Det är cancer, men för att vara det så är det ändå den bästa möjliga sorten.
Den är botbar och går att operera, och tumören sitter så till att den bör vara lättopererad. Om operationen lyckas så kommer hon inte ens att behöva några cellgifter Älskade lilla mamma, så oerhört jävla skönt det känns ändå. Hon kommer troligtvis att opereras inom en månad, så det känns också bra. Läkarna har varit väldigt proffsiga och snabba, guld värt!
Sitter på jobbet och lipar som ett barn, tur att jag inte har några möten idag
Åh men så skönt! Var ju ett bra besked av det dåliga sas. Hoppas operationen går bra också!
Skönt med lite positiva besked mitt i eländet, @AraSlei
heart