Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En liten jaktcocker. Hon verkade inte påverkad, husse trodde nästan hon sluppit undan... Men en minut senare svullnade halva ansiktet upp och hon skrek så fort husse försökte ta i henne, stackarn hade jätteont Så de åkte in akut. Vet inte hur det gått.för huggorm. Hur ser det ut för hunden?
Finns det något bra alternativ till noviform? Verkar slutsålt överallt..
Ammo har grönt kladd i ena ögat, helt obrydd i övrigt (förutom när jag tar bort det) och ser för blotta ögat inte irriterad ut i/runt ögat, så tänkte testa något receptfritt innan vi åker in till vet om det inte ger sig. (Han varken kniper, det rinner inte och han kliar sig inte över ögat. Enda symtomet är grönt mojs)
Varit i skogen en timme och plockat hallon. Tror labben plockade lika mycket som jag, men han la dom i sin mage istället för i min hink .
Varit i skogen en timme och plockat hallon. Tror labben plockade lika mycket som jag, men han la dom i sin mage istället för i min hink .
Haha, önsketänkande .Han försökte hjälpa dig, men insåg när de var i munnen att det inte gick nå vidare bra. Så han fortsatte att försöka, gång på gång?
Fin! Men inga såna säkerhetskanter i den?
Karla godkänner valplådan. 12-14 dagar kvar nu!
De kommer, snickaren ska bara komma hem från golfhelgen först. Är ju inte så bråttom liksom.Fin! Men inga såna säkerhetskanter i den?
Haha och detta är anledningen till att mina springer åt Andra hållet när dem plockas framNär man tycker att dammsugaren är rolig för att tungan sugs in
Haha och detta är anledningen till att mina springer åt Andra hållet när dem plockas fram
Lycka till i helgen!Parkerat lilla Caddyn bland alla husbilar och husvagnar vid gården där vi ska tävla. Nu ska Migo på nått vis lyckas somna...