Tack!Lycka till i helgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Lycka till i helgen!
Ja både bilder och film syns!
Alltså.. what? Rimligare i så fall är väl att jämföra med organdonation? Kroppsdelar som behövs för att någon annan ska må bra, typ.När man i en vegogrupp säger att man ger slaktrester i form av bla ben och färskfoder och det blir ifrågasatt och man säger att man tycker det är bättre att ta tillvara på resterna ist för att slänga/bränna och att man anser det mer respektfullt. När man då får frågan om man inte ska ta tillvara på sina föräldrars skinn och göra lampskärmar av för att man ju anser att det är respektfullt att ta till vara på kroppsdelarna när någon dör.
Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt en del
Det var ju inte heller bara jag som gav kött så
När man i en vegogrupp säger att man ger slaktrester i form av bla ben och färskfoder och det blir ifrågasatt och man säger att man tycker det är bättre att ta tillvara på resterna ist för att slänga/bränna och att man anser det mer respektfullt. När man då får frågan om man inte ska ta tillvara på sina föräldrars skinn och göra lampskärmar av för att man ju anser att det är respektfullt att ta till vara på kroppsdelarna när någon dör.
Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt en del
Det var ju inte heller bara jag som gav kött så
Bukes -smiley är i alla fall en tokigt bra smiley ibland...Läste just en som kastar frisbee till sin valp för att utmatta den Läser folk inte på något alls innan de skaffar ett djur?
Läste just en som kastar frisbee till sin valp för att utmatta den Läser folk inte på något alls innan de skaffar ett djur?
Inte alls avis!Idag har jag varit på NM i agility och hejat. Jätteroligt att se alla duktiga ekipage och framförallt blir man så sugen själv! Längtar mer än någonsin efter hund...