De som ska komma på mötet är två systrar till Sonny och hans mamma. Ena systern bor i hop med mamman och där är två barn på 13 och 15 år. Den systern, kallar henne A, har MASSOR problem med sin äldsta dotter, som enligt uppgift och rykten har testat narkotika, om hon gör nu vet jag inte, hon har blivit våldtagen, hon ska ha varit gravid, är ute och super och härjar runt med alla killar som vill ha henne. Hon misshandlar sin mamma och syster för att hon inte får som hon vill och Syster A har kontakt med soc om det här och vill ha fosterfamilj till tösen, som tydligen inte har gått igenom .... Yngsta dottern har ett liiite handikapp som gör att Sonnys mamma och tösen mamma behandlar henne som om hon vore 3 år.... I den familjen finns INGA regler och mina barn har alltid fått göra som de velat, inga fasta läggtider, se vad som helst på tv och hur mycket som helst, godis,chips och läsk hur och när de vill och så har de busat konstant till någon skadats mer eller mindre allvarligt.
I det här hemmet finns en kille på nu 19 år. Han har varit ihop med dottern på 15 år, han skulle tydligen vara pappa till det där barnet hon skulle ha i magen, samtidigt som han har haft sex med 15 åringens mamam och gääärna taffsar och får lov att taffsa på Sonnys mamma...
Den här killen ska nu sitta av ett fängelsestraff på 18 månader för bland anant våldtäcksförsök av ett tidnignsbud, misshandel av min bror och en himla massa annat, och fler rättegångar väntar där han säkert lär bli dömd för dödshoten till min syster och inbrottet hos min bror. Polisen har massor på honom som han får nu....
Den här killen har en fullständigt livsfarlig pappa, som har varit/är ihop med 15 åringens mamma. Den här pappan såg till att en kille på 20 år, oskyldig, körde in i en stentrappa och skadade ryggen allvarligt, som om inte det räckte så jagade han den här skadade killen en bra bit efter olyckan, med ett basebollträ...
Bara en söt liten berättelse om mina barns släktingar
Tack för ditt svar Tacco!
Oj jag glömde!!
Jag funderade i dag på vad som händer om jag säger nej... skcikar de då den här killen till mitt hem?? Det är ju så de är , de här söta rara släktingarna....
Fudnerar också på...om jag vill utbilda barnen till yrkesmördare, så låter släktingarna bra va? *skämt alltså*