Jag tror faktiskt att heffaklumpen la en albiröstt på Jfrelin i första dl.
Och ja det ligger henne i fatet att ha röstat på mig igår (det är alltid skumt tycker jag personligen :p )
Jag vet faktiskt inget (obviously) men väljer att gå det jag kände igår

Qitis röstar på Jfrelin
Jag försöker skaffa mig en uppfattning om saker och ting men ju mer jag läser desto mer förvirrad blir jag. Allt låter liksom rimligt. Tycker ändå att qitis resonemang låter vettiga. Väljer därför också att lägga en röst på Jfrelin i tron om att det kan ha varit en alibifröst från heffaklumpen.

Glimra röstar på Jfrelin

Röstlista BM-valet
08.48 Glimra röstar på Lobelia till BM
10.08 fio röstar på LenaH till BM
10.21 Gabby_Ossi röstar på qitis till BM
11.03 qitis röstar på cirkus till BM
11.05 Heffaklumpen röstar på Glimra till BM
11.11 Harrysen röstar på Heffaklumpen till BM
11:43 Blacksmithfarm röstar på LenaH till BM
13:30 cirkus röstar på Glimra till BM
14:24 Jfrelin röstar på fio till BM

LenaH BM

Röstlista DL1 - 21.00
18.12 Jfrelin röstar på qitis
18.42 Gabby_Ossi röstar på cirkus
19.44 Heffaklumpen röstar på Jfrelin
19:55 Qitis röstar på Jfrelin
20:12 Blacksmithfarm röstar på heffaklumpen
20:45 Glimra röstar på Gabby_Ossi
20:53 fio röstar på heffaklumpen
20:54 LenaH röstar på heffaklumpen
20:54 Kilauea röstar på Harrysen
20: 55 Lobelia röstar på Cirkus
20:57 Cirkus röstar på Blacksmithfarm
20:59 Harrysen röstar på Blacksmithfarm
Heffaklumpen - ulv i fårakläder lynchas
Blacksmithfarm- präst käkas

Ok, några snabba röster på jfrelin nu.
Jfrelin nominerade fio till BM. Röstade sen på qitis i lynchen. Med en rätt konstig motivering vill jag minnas.

Är det bara en hämndröst nu (även om qs motivering är bra tycker jag)? Och så en snabb nykomling (Glimra) som hakar på.

Alltså jag vet inte. Cirkus skaver fortfarande för mig. Att hon tycks så säker på vart hon har både sig själv och q redan innan nån info finns ute.

Jag kommer också välja att lägga min röst på Jfrelin med tanke på Heffas röst där igår, samt mina egna tidigare funderingar över Jfrs motivering till sin röst igår.

Harrysen röstar på Jrfelin

Jag försöker skaffa mig en uppfattning om saker och ting men ju mer jag läser desto mer förvirrad blir jag. Allt låter liksom rimligt. Tycker ändå att qitis resonemang låter vettiga. Väljer därför också att lägga en röst på Jfrelin i tron om att det kan ha varit en alibifröst från heffaklumpen.

Glimra röstar på Jfrelin
Du observerade att jag de facto inte vet något ?
Men det är inte lätt att leka första gången :heart
Jag vill därmed flagga för att jag kan ändra min
Röst om jag anser att argumenten är bra för det

Kilauea röstar på cirkus

Ser det obegripligt att hon ska ha kunnat veta någons roll redan innan DL1, om hon inte är ond.
Vilken roll visste hon tänker du? Min ? Att jag kanske är god? Typ?
Jag har i så fall gjort mig skyldig till detsamma egentligen ? Eller ?

Röstlista DL 2 kl 22( obs ändrad dl -tid !)

17.13 cirkus röstar på Lobelia
20.24 Qitis röstar på Jfrelin
Glimra röstar på jfrelin
Harrysen röstar på jfrelin
Kilauea röstar på cirkus

Lobelia 1
Jfrelin 3
Cirkus 1

(leker från mobil så ser ej tider)

Vilken roll visste hon tänker du? Min ? Att jag kanske är god? Typ?
Jag har i så fall gjort mig skyldig till detsamma egentligen ? Eller ?
Ja din. Jo, du har gjort lite liknande, men tycker du kommit med vettigare inlägg i övrigt därav att jag känner mig mer skum på cirkus.

Alltså - jag tycker ju som sagt att heffas röst på @Jfrelin är graverande men det ramlar in väldigt enkla röster nu?
Jag håller med @Kilauea om att @cirkus är skum och jag tycker hela q-c - symbiosen sen före dl1 är jättekonstig iom att ingen info fanns då och väldigt lite finns nu?

Alltså - jag tycker ju som sagt att heffas röst på @Jfrelin är graverande men det ramlar in väldigt enkla röster nu?
Jag håller med @Kilauea om att @cirkus är skum och jag tycker hela q-c - symbiosen sen före dl1 är jättekonstig iom att ingen info fanns då och väldigt lite finns nu?

Jag håller med. Tycker oxå det var jättemärkligt. Sen är jag inte så himla säker att Heffaklumpen la en alibiröst på Jfrelin. Alla tror ju det så varför ens göra det? Känns onödigt.

Lobelia röstar på Cirkus.

Med motivering enligt nedan

Cirkus Jag har reagerat en del på cirkus i leken, hon verkar hålla Q åt det goda baserat på "om q är ulv tror jag inte hon hade velat ha mig som BM. Vad är svårt att förstå med det? Visst finns en ond utanför lyan också men nej, det hade hon inte chansat på som ulv." Sen är jag lite förundrad över nedan, det gäller glimra. Hon kan vara så taskig mot glimra att hon väljer henne som BM om hon är god men inte om hon sitter i lyan ihop. Det är i mina ögon lika taskigt oavsett, men om de sitter i lyan ihop är det mycket strategiskt, utanför lyan bara lite lagom.
Du också, samma teori? Tror du att jag skulle vara så taskig mot en ny om vi satt i lyan ihop
Cirkus vill alltså inte vara så elak mot en lyakompis. Tydligen vill hon att vi ska tro att hon skulle vara så taskig mot en som hon tror sig vara god tillsammans med? Det är direkt ologiskt.

Okej. Som tredje man på bollen då. Jaja. Inte en tanke på att om hon är god är det en tillgång för goda? Nu fick vi LenaH som jag reden tycker slrvat med tanken om spion och ängel.
Min fetning,, jag noterar att Cirkus tycker det är ulvigt att inte läsa rollistan ordentligt. Det känns lite ulvigt att ge sig på LenaH, här har Cirkus bestämt sig för att få LenaH misstänkt, Lena har inte röstat här än så lyan kan inte ha en aning om att det blir fårulven som blir lynchad.

Jag håller med. Tycker oxå det var jättemärkligt. Sen är jag inte så himla säker att Heffaklumpen la en alibiröst på Jfrelin. Alla tror ju det så varför ens göra det? Känns onödigt.
Oftast gör onda inte det, visst är det möjligt men att så många strömröstar utan att överväga sannolikheten för att det stämmer gör att jag är tveksam.

Röstlista DL 2 kl 22 (obs ändrad dl-tid!)
20.23 qitis röstar på Jfrelin
20.31 Glimra röstar på Jfrelin
20.39 Harrysen röstar på Jrfelin
20:43 Kilauea röstar på cirkus
21.06 Lobelia röstar på cirkus

Jfrelin 3
Cirkus 2
Lobelia 1

Oftast gör onda inte det, visst är det möjligt men att så många strömröstar utan att överväga sannolikheten för att det stämmer gör att jag är tveksam.

Jag är faktiskt oxå tveksam till det. Det skapar ju bara detta scenariot som vi ser nu och eftersom det inte finns någon info ute så känns det som att Jfrelin kan vara vadsomhelst.

Jag tänker att man väl oftast gör det (åtminstone jag?) för inte tror man att man ska lynchas direkt i dl1, särskilt inte som heffa inte var inne senare. MEN med det sagt så tycker jag att det gått lite för enkelt ikväll och det stör mig lite, inte för att jag tror att alla som röstat på @Jfrelin är onda men för att det är för enkelt att hänga på någon annans teori.

Jag skulle vilja syna @cirkus men jag har eg inte några andra skäl än att jag tycker att hon och @qitis drar märkliga slutsatser om varandra så där kan jag tänka mig att avvakta.

JAg är lite fundersam över @Harrysen faktiskt också - nominerar heffa till BM och lägger sen röst på Bsf igår men tvekade mellan Bsf och Jfrelin och idag tillbaka på Jfrelin?

Äh.

LenaH röstar på Harrysen

Röstlista DL 2 kl 22 (obs ändrad dl-tid!)
20.23 qitis röstar på Jfrelin
20.31 Glimra röstar på Jfrelin
20.39 Harrysen röstar på Jfrelin
20.43 Kilauea röstar på cirkus
21.06 Lobelia röstar på cirkus
21.15 LenaH röstar på Harrysen

Jfrelin 3
cirkus 2
Lobelia 1
Harrysen 1

Jag är faktiskt oxå tveksam till det. Det skapar ju bara detta scenariot som vi ser nu och eftersom det inte finns någon info ute så känns det som att Jfrelin kan vara vadsomhelst.
Jo precis min tanke, de som vet hennes roll är ulvarna, goda har noll koll. En ulv som lägger en första röst på en och en svag första röst är för mig ingen orsak till drev, i synnerhet som några av de som jag är mest tveksam till röstar där. Nu tror jag inte alla är ulvar men det finns andra som har minst lika graverande indikationer i röstlistan.

Jag tänker att man väl oftast gör det (åtminstone jag?) för inte tror man att man ska lynchas direkt i dl1, särskilt inte som heffa inte var inne senare. MEN med det sagt så tycker jag att det gått lite för enkelt ikväll och det stör mig lite, inte för att jag tror att alla som röstat på @Jfrelin är onda men för att det är för enkelt att hänga på någon annans teori.

Jag skulle vilja syna @cirkus men jag har eg inte några andra skäl än att jag tycker att hon och @qitis drar märkliga slutsatser om varandra så där kan jag tänka mig att avvakta.

JAg är lite fundersam över @Harrysen faktiskt också - nominerar heffa till BM och lägger sen röst på Bsf igår men tvekade mellan Bsf och Jfrelin och idag tillbaka på Jfrelin?

Äh.

LenaH röstar på Harrysen
Nu blir jag lite tveksam, just nu är en röst på Heffa en bortkastad röst om inte minst ett par ändrar sig. Hur tänker du här?

Edit, en röst på Harry ska det vara

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 469
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar