En sak till, jag hde endast Cirkus som misstänkt långt innan omröstningen och jag hade inte så värst lång tid på mig att komma på att Heffa behövde räddas, typ 1-2 minuter, vad tänker du om det? Innan dess hade hon 1 röst.
Ja hon hade bara en röst men det hade de flesta andra också så hon var ju redan i farozonen mer än en halvtimme tidigare.

Ja hon hade bara en röst men det hade de flesta andra också så hon var ju redan i farozonen mer än en halvtimme tidigare.
Kan du förtydliga, jag undrar alltså vad du tycker om utsikterna att komma på att Heffa behöver räddas på 1-2 minuter och då välja att rösta på Cirkus (som jag indikerat att jag tänkt rösta på sen tidigare) just för att rädda heffa som 1-2 min tidigare. Hur menar du att jag skulle kunna planera att rädda heffa och utföra det?

Snabba röster kan jag göra men då har jag i allmänhet förberett dem.

Röstlista DL 2 kl 22 (obs ändrad dl-tid!)
17.13 cirkus röstar på Lobelia
20.23 qitis röstar på Jfrelin
20.31 Glimra röstar på Jfrelin
20.39 Harrysen röstar på Jfrelin
20.43 Kilauea röstar på cirkus
21.06 Lobelia röstar på cirkus
21.15 LenaH röstar på Harrysen
21.34 Gabby_Ossi röstar på Lobelia
21,49 fio röstar på Cirkus

Jfrelin 3
cirkus 3
Lobelia 2
Harrysen 1
Är denna korrekt? Saknas det en?

Kan du förtydliga, jag undrar alltså vad du tycker om utsikterna att komma på att Heffa behöver räddas på 1-2 minuter och då välja att rösta på Cirkus (som jag indikerat att jag tänkt rösta på sen tidigare) just för att rädda heffa som 1-2 min tidigare. Hur menar du att jag skulle kunna planera att rädda heffa och utföra det?

Snabba röster kan jag göra men då har jag i allmänhet förberett dem.

Jag menar inte att du skulle ha kommit på det efter fio och LenaHs röster utan att det kan ha varit en plan redan innan de rösterna kom, för att Heffa fick sin första röst, att någon i lyan borde lägga en röst på någon annan som redan har en röst. Och om du då redan nämnt cirkus innan så är det ju också lättare att försvara en sån röst.

Åh nej, inte bra.

Blir det lottat när det är två lika? För LenaH hade inget med det att göra iom sin röst på Harrysen. Eller är det röstfifflaren som varit i farten?

Tråkigt med cirkus, men hon var verkligen skum.
Inte skum för mig totalt faktiskt (inser det kan göra mig skum -fine) men jag fick aldrig några ond- vibbar av @cirkus denna gången. Jag är lite mallig över att jag hade rätt i det just sayin ’ 🤠

Jag tycker det finns och även kvarstår flera andra som ska synas lite närmare. Ffa de som misstänkt cirkus måste jag ändå säga
Ska försöka bli klokare till imorgon om jag får chansen

Inte skum för mig totalt faktiskt (inser det kan göra mig skum -fine) men jag fick aldrig några ond- vibbar av @cirkus denna gången. Jag är lite mallig över att jag hade rätt i det just sayin ’ 🤠

Jag tycker det finns och även kvarstår flera andra som ska synas lite närmare. Ffa de som misstänkt cirkus måste jag ändå säga
Ska försöka bli klokare till imorgon om jag får chansen
Det förutsätter ju lite att jfrelin är ulv om två goda ligger mot varandra så blir det julafton för ulvarna.

Jag har egentligen ingen åsikt om jfrelin, men strömrösterna i rask följd på henne med mycket dåligt underbyggda motiveringar gjorde mig mer beslutsam att stå kvar vid cirkus.

Det förutsätter ju lite att jfrelin är ulv om två goda ligger mot varandra så blir det julafton för ulvarna.

Jag har egentligen ingen åsikt om jfrelin, men strömrösterna i rask följd på henne med mycket dåligt underbyggda motiveringar gjorde mig mer beslutsam att stå kvar vid cirkus.
Jag är fundersam ändå på dig måste jag säga. Rösten på cirkus igår i ett läge då det kan ha varit ett försök att rädda onda @heffaklumpen
Sedan idag. När den jag personligen tycker är mycket skum (@Jfrelin) får röster på sig så ser du till att få cirkus misstänkt igen och röstat ånyo på henne
Dessutom ingen ordning på vem som röstat på vem i de olika Dl igår.
Du känns väldigt off (sorry om det är pga irl )

Jag är fundersam ändå på dig måste jag säga. Rösten på cirkus igår i ett läge då det kan ha varit ett försök att rädda onda @heffaklumpen
Sedan idag. När den jag personligen tycker är mycket skum (@Jfrelin) får röster på sig så ser du till att få cirkus misstänkt igen och röstat ånyo på henne
Dessutom ingen ordning på vem som röstat på vem i de olika Dl igår.
Du känns väldigt off (sorry om det är pga irl )
Jag tycker du ska kolla på tiderna, så snabb är jag inte, i så fall behöver jag bestämt mig för att rädda Heffa innan jag såg att hon behövde räddas. Jag hinner inte upptäcka rösterna och sen skriva en röst på den tiden.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 488
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 469
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar