@qitis , vi kan väl vara överens om att fio inte sitter i lyan tillsammans med någon och kan ha planerat alibiröst på Heffa?
Jag önskar att du inte uppträder så skumt och har så skumma teorier och typ godförklara någon som cirkus på vaga premisser och försöker placera folk i lyan där indicierna pekar på att de kan vara goda. Oavsett så verkar du gräva och vända på det mesta (utom kanske cirkus och Jfrelin) så jag skulle inte bli förvånad om du är god. Du brukar vara det när jag misstänker dig som mest.
Sen om gårdagens lynch och röstningen på
@Jfrelin
Jag tycker
@Gabby_Ossi sammanfattar situationen ganska väl hon skriver om röstningen på
@Jfrelin där Q lagt en enkel förstaröst,
@Glimra som är ny följer efter med samma motiviation.
Jag håller fullkomligt med om
@Gabby_Ossi beskrivning om vad som händer sedan
Men sen kommer även @Harrysen och hänger på några minuter senare även om hon skriver att hon haft uppe egna teorier mot Jfrelin även tidigare (orkar inte gå tillbaka och dubbelkolla det nu men noterar för min egen skull ifall jag vill gå tillbaka läsa när och hur Harrysen började att misstänka Jfrelin). Kan vara en ond som hänger på i vad som ser ut att kunna bli en strömrösting, antingen på en kollega för alibi eller på en hon inte vet rollen på. Men kan såklart också vara den som Harrysen faktiskt tycker är mest misstänkt.
Jag kommer kolla upp
@Harrysen mycket noga, jag minns att jag reagerat på de konstiga motiveringarna till att inte lägga annat än första röster oavsett vad hen misstänker och diskussionen vi hade igår. Jag önskar att jag inte var så insnöad på
@cirkus igår då hon var så skumt nästan godförklarad och kom med så skumma påståenden. Där hade jag uppenbarligen fel.