Lite snabba tankar!
Qitis, hade Cirkus åt det goda hållet, vilket visade sig stämma. Funderar på om Q vet det för att hon är ulv eller för att hon har en bra Cirkusradar? Hade liknande tankar som mig igår angående rösten på Jrfelin
Jrfelin, där lade jag min röst igår med tanke på Heffas röst på henne i DL1. Egentligen inget annat än en eventuell alibirösten från Heffa som gjort att jag misstänker Jrf, vilket jag kände mig mer säker på igår än idag.
Glimra, röstade liksom jag på JRF igår och jag fattar rösten eftersom vi röstade lika
För övrigt inget som sticker ut åt något håll direkt, ny spelare
Gabby_Ossi, röstade på Lobelia igår liksom goda Cirkus. För övrigt vettiga resonemang genom tråden och ny spelare för mig
LenaH, som vanligt vet jag inte riktigt angående Lena, jag gillar såklart inte rösten på mig igår. Hon var en av de som skrev att Heffas röst på jfr var skum igår. Sen tycker hon det är skumt att jag röstar där.
De som röstade på Cirkus igår:
Fio - som var god,
Kilauea, som jag inte har åt något håll än, röstade på mig i DL1 vilket jag ser förbi just nu eftersom dl1 är DL1. Rösten på Cirkus skaver såklart.
Lobelia, vet inte vart jag har henne. Röstat på Cirkus två gånger. Hon kändes stensäker på Cirkus igår och det visade sig vara fel. Frågan är om en ond eller god Lobelia skulle våga vara så säker, jag vet inte.