Den enda röstningen jag inte misstänker i dagsläget är i princip @LenaH s men det är klart att inte alla goda kan avgöra lynch av den starkaste onda rollen i DL1 :p.

Men jag har läst igenom senare kvällens och dagens inlägg nu och tycker jag har blivit lite klokare av det. Verkar inte vara någon annan direkt som misstänker dig nu för tillfället så jag är beredd att titta lite närmare på resten på min misstänkta lista.
Jag tycker inte ens @LenaH röstning är helt utan misstankar, men hon är på botten av misstankelistan, det är sällan skumt att rösta ut den viktigaste lyamedlemmen.

Jag röstar också nu (och flaggar för att jag kan komma att ändra min röst jag med om något mer framkommer !)
Jag känner att det kan vara dags att syna @Harrysen
Dock kanske att jag egentligen mer tror på att hon kan vara det svarta fåret än ulv ?
Så hittar jag mer ulvigt spår så kopplar jag fort om då jag vill ha ut ulvarna med tanke på vinstvillkoren
Harrysen röstade på JFrelin igår efter min röst på henne. Kändes väldigt följsamt ändå ?
Vart Jfrelin är på för sida då vet jag inte men tänker att om harrysen är ulv så kan Jfrelin endast vara god alternativt svarta fåret?

Qitis röstar på Harrysen

Jag tycker ni tänker lite för mycket på Heffas röst på mig. Jag har förklarat varför jag inte tycker det är en alibi röst, tidigt lagd osv.
Jag tycker inte LenaH är ulvig egentligen men är det inte lite konstigt att ulvarna inte försökt käka henne om hon är god? Visst ängeln lär ju skyddat sig själv natt 1 och ulvarna kanske räknade med att ängeln skyddade LenaH i natt som var. Det kan också vara så att de tycker LenaH teoriar om goda på ett bra sätt att de låter henne vara kvar av den anledningen. Tycker ändå det är värt att notera för mig själv.

Jag kommer luta åt Harrysen pga strömrösten på mig igår i ett läge där jag var misstänkt av många och hen antagligen tänkte att jag eventuellt skulle åka och då skulle inte en tidig röst på mig ”märkas” så mycket när det skulle visa sig att jag var god om jag blivit lynchad.
Glimras röst på mig direkt efter är också märklig men nybörjare så kanske inte lärt sig hur misstänkt det är att rösta på det sättet. Farligt också att bara tänka nybörjare. Ifall hon sitter i lyan så kan hon ju få hjälp plus att jag minns min första lek och jag var då ulv och lyckades vinna när vi var 3 kvar…..

@qitis det är för svårt att säga vem tag skulle röstat på igår iom att jag inte läste på hela dagen och nu läst senare teorier och svårt när man har lite mer info.

Jfrelin röstar på Harrysen

DL3 kl 21.00
20.05 LenaH röstar på Harrysen
20.30 Gabby_Ossi röstar på Glimra
20.33 qitis röstar på Harrysen
20.44 Jfrelin röstar på Harrysen

Harrysen 3
Glimra 1

Jag är ganska osäker på många.

Harrysen beter sig konstigt och har en sviktande röstrad och började med att rösta på Heffa som BM, röstar i sista minuten på goda BSF som och följer med strömmen mot Jfrelin. Nu är det också dags att samla rösterna för att få ut en ond så min röst hamnar där för stunden då de jag tror mest på röstar där.

Lobelia röstar på @Harrysen

DL3 kl 21.00
20.48 Lobelia röstar på Harrysen

Harrysen 4
Glimra 1

Hm, känner att jag troligtvis kommer ryka. Inte för att min röst kanske kommer betyda så mycket i nuläget, men jag tror jag väljer att rösta på LenaH som gått fri från misstankar leken igenom pga sin röst på Heffa. Vet att det brukar tas upp i ulvlekar att LenaH kan göra precis vad som helst och jag kanske vill testa den teorin lite grann. Så:

Harrysen röstar på LenaH

DL3 kl 21.00
20.50 Harrysen röstar på LenaH

Harrysen 4
Glimra 1
LenaH 1

Får ingen uppfattning om någon alls om någon trots att jag läst igenom. Har tydligen väldigt dålig ulvradar för tycker ingen beter sig mer eller mindre ulvigt.

DL3 kl 21.00
20.50 Harrysen röstar på LenaH
20.55 Kilauea röstar på Harrysen

Harrysen 5
Glimra 1
LenaH 1

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 488
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 469
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar