Jag tänker att man väl oftast gör det (åtminstone jag?) för inte tror man att man ska lynchas direkt i dl1, särskilt inte som heffa inte var inne senare.

Men du vet väl inte om Heffa var inne senare eller inte? Bara för att hon inte skrev något innebär ju inte det att hon inte var inne. Hon kunde ju knappast ändra röst i leken ändå för att rädda sig själv.

Men du vet väl inte om Heffa var inne senare eller inte? Bara för att hon inte skrev något innebär ju inte det att hon inte var inne. Hon kunde ju knappast ändra röst i leken ändå för att rädda sig själv.
Det hon kunde ändra var den dolda rösten som jag ser det.

Skulle gärna höra lite från @jrfelin. Alltså flera har skrivit att de misstänker henne idag vilket fick mig att tänka att jag nog är på rätt spår, men nu skriver flera och (samma - LenaH att det är misstänkt att rösta på JRF?) Känner mig osäker?

Skulle gärna höra lite från @jrfelin. Alltså flera har skrivit att de misstänker henne idag vilket fick mig att tänka att jag nog är på rätt spår, men nu skriver flera och (samma - LenaH att det är misstänkt att rösta på JRF?) Känner mig osäker?
Mm jag har efterlyst henne sedan igår ?

Jfrelin har fått flera röster och jag kan absolut se henne i lyan men jag tycker jag har sett för lite från henne för att vilja rösta där bara utifrån Heffaklumpens röst?

Gabby_Ossi röstar på Lobelia

för att hennes röst på cirkus skulle kunna vara ett försök att ge Heffa en chans att överleva lynchen. Plus att det var lite skumt att hon inte riktigt hade koll på att jag var den första som röstade på cirkus utan fick för sig att jag skulle ha röstat på Q till både BM och sen lynch.

Röstlista DL 2 kl 22 (obs ändrad dl-tid!)
17.13 cirkus röstar på Lobelia
20.23 qitis röstar på Jfrelin
20.31 Glimra röstar på Jfrelin
20.39 Harrysen röstar på Jfrelin
20.43 Kilauea röstar på cirkus
21.06 Lobelia röstar på cirkus
21.15 LenaH röstar på Harrysen
21.34 Gabby_Ossi röstar på Lobelia

Jfrelin 3
cirkus 2
Lobelia 2
Harrysen 1

Jfrelin har fått flera röster och jag kan absolut se henne i lyan men jag tycker jag har sett för lite från henne för att vilja rösta där bara utifrån Heffaklumpens röst?

Gabby_Ossi röstar på Lobelia

för att hennes röst på cirkus skulle kunna vara ett försök att ge Heffa en chans att överleva lynchen. Plus att det var lite skumt att hon inte riktigt hade koll på att jag var den första som röstade på cirkus utan fick för sig att jag skulle ha röstat på Q till både BM och sen lynch.
Menar du att ulvar gör fler fel än goda när de skriver teorier?

fio röstar på Cirkus

Håller med Lobelia där att hon trasslar in sig i rösten på Glimra som BM men hade inte utsatt Glimra för det om dom var i Lyan tillsammans? Sedan hela scenariot med Q inför DL1 känns oxå skumt. Jag fattar dock vad som menas men det innebär ju inte att att Q är god bara för att hon la BM rösten på Cirkus. Sen fattar jag inte hur Q skulle veta att Cirkus var god heller utan någon som helst info. Om hon verkligen inte ville se en ond Cirkus som BM skulle hon inte lagt rösten där alls tycker jag.

Röstlista DL 2 kl 22 (obs ändrad dl-tid!)
17.13 cirkus röstar på Lobelia
20.23 qitis röstar på Jfrelin
20.31 Glimra röstar på Jfrelin
20.39 Harrysen röstar på Jfrelin
20.43 Kilauea röstar på cirkus
21.06 Lobelia röstar på cirkus
21.15 LenaH röstar på Harrysen
21.34 Gabby_Ossi röstar på Lobelia
21,49 fio röstar på Cirkus

Jfrelin 3
cirkus 3
Lobelia 2
Harrysen 1

Min hjärna kokar lite över just nu.
Intressant att Jfrelin direkt får fler röster på sig efter min röst på densamme tidigt

De andra som får mycket röster är cirkus och lobelia

Sticker ut gör @LenaH som lägger en uddaröst på harrysen
Kanske att hon inte vill avgöra pga BM ?

Inte nödvändigtvis men det finns inte så mycket att gå på och det var något jag reagerade på.
En sak till, jag hde endast Cirkus som misstänkt långt innan omröstningen och jag hade inte så värst lång tid på mig att komma på att Heffa behövde räddas, typ 1-2 minuter, vad tänker du om det? Innan dess hade hon 1 röst.

Intressant att Jfrelin direkt får fler röster på sig efter min röst på densamme tidigt

Ja, jag hade ju dödat lynchen om jag röstat på nån av de andra.
Och jag TYCKER @Harrysen är skum. 😁

@Jfrelin verkar ha glömt att hon är med i leken så det är ju synd.

Alltid synd när någon försvinner
Det blir omöjlig att få något grepp om nögon då
Varit med om att personer som har ledande goda roller också gör det. Så det behöver inte betyda att någon är ond.

Haha nä, jag har oxå totalt glömt bort leken några gånger.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 488
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 469
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar