Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En fundering jag har @cirkus är varför röstade du på Blacksmithfarm istället för tex Heffaklumpen(eller Jfrelin) om du skulle velat rädda dig själv igår?
Det får mig att fundera på om du heffa och Jfrelin kan sitta i lyan ihop - ergo du ville inte lägga upp ytterligare en ulv mot heffa och/ eller du skulle kunnat veta att heffa dolda röst hamnat på bsf ? (Om den nu låg där)
Men det är den tanken jag funderar lite på iom att heffa röstade på Jfrelin öppet och den rösten inte skulle räknas så undrar jag också därför om det är en alibiröst
Och det skulle i så fall göra @Harrysen Starkt misstänkt att vara svarta fåret utanför lyan som väntade in allas röster innan hon själv röstade i sista minuten.
Alternativt att cirkus är svarta fåret och harrysen ulv som såg en sista chans att försöka rädda heffa ?
Kan det vara så enkelt ?
Det som skulle kunna tala emot det är att BM redan lagt sin röst på heffa så även om det skulle blivit 3-3 i ovan tänkta scenario så avgör ju BM utslagsröst.
Det är helt korrektFast ingen vet ju var röstfifflaren röstade så dom kanske tog en chansning?
Om den har gjort det ja, men det är inte skrivet i sten.Nästan lika svårt idag som DL1 , det enda man kan försöka teoria om är vem som följde vem i röstningen. Ska ju inte vara så jäkla svårt att lista ut vem som är ond utanför egentligen och vilken ulv den har följt.
Det blir mycket reaktioner på cirkus här, det här anser jag också noterbart i ett läge före DL 1 där goda vet väldigt lite om folk, onda inte så mycket.Du också, samma teori? Tror du att jag skulle vara så taskig mot en ny om vi satt i lyan ihop
Min fetning,, jag noterar att Cirkus tycker det är ulvigt att inte läsa rollistan ordentligt. Det känns lite ulvigt att ge sig på LenaH här, har Cirkus bestämt sig för att få LenaH misstänkt, Lena har inte röstat här än så lyan kan inte ha en aning om att det blir fårulven som blir lynchad.Okej. Som tredje man på bollen då. Jaja. Inte en tanke på att om hon är god är det en tillgång för goda? Nu fick vi LenaH som jag reden tycker slrvat med tanken om spion och ängel.
Varför ett räddningsförsök av Jfrelin och inte Cirkus? De hade lika många röster?Djäkligt intressant att det kommer många röster på heffa nu (vilken jag inte heller vet vart jag har ) men grunnar ändå på om det är räddningsförsök av Jfrelin ?!
Intressant, du kan möjligen inte utveckla det?Jag funderar på Lobelia som möjlig ulv.
Nu har du blandat ihop @Gabby_Ossi och Jfrelin lite.Gabby Röstar på Q för hon är rutinerad i BM-valet. Kanske för att hon är god och vill ha en rutinerad. och hoppas på att Q är god men ett stort kanske. En i lyan kan ju vilja ha en anledning att käka Q. Sen röstar hon på Q för att hon som får skulle börjat hinta, oklart om vad och för att hon gör en bra sammanställning vilket inte ulvar skulle gjort för de smyger i kulisserna och därför gör Q tvärt om - konstig motivering om Q- hon skriver alltid mycket oavsett roll och oavsett om hon har tid eller inte. Här gällde det i vart fall inte att rutinerad förhoppningsvis är god.
Alltså jag vet inte vad gabby är, konstiga motiveringar kan alla göra.
Jfrelin -röstar på Fio, det säger mig inte något
cirkus Röstar på Glimra och hoppas att nya överlever ett tag och inte är i lyan, det är ganska strategiskt och något som jag kunde hålla med om, om nu de inte sitter i lyan tillsammans. Sen röstar Heffa på Jfrelin i första lynchen, det säger ganska lite men ett svagt lutande mot goda. Onda tenderar som jag uppfattar det ofta rösta på goda. Åh andra sidan en tidig röst och min observation är att onda ofta röstar lite senare, så det väger tillbaks till neutral.
Tack för rättelsen.Nu har du blandat ihop @Gabby_Ossi och Jfrelin lite.
Gabby röstade på mig som BM. Men hon röstade inte på mig i lynchen. Det var det @Jfrelin som gjorde
Antingen är BM också ulv eller så trodde de att hon är skyddad.Hur kommer det sig att ulvarna inte valda att käka borgmästaren? Trodde nästan det baserat på tidigare spekulationer. Förväntade de sig att LenaH skulle bli skyddad av ängeln och därför valde någon annan?
Jag tänker att nu när vi vet Heffaklumpens roll att det egentligen besvarat sig självt ? Inser att du läser ikapp och svarar på det jag skrev då och jag i den stunden tänkte väldigt mycket att @Jfrelin var ond och lite våghalsigt ändå kände att @cirkus inte var det. Lite svårt i dl 1. Men man måste ändå gå på det man tror just dåVarför ett räddningsförsök av Jfrelin och inte Cirkus? De hade lika många röster?
Eftersom vi nu vet att fårulvens röst låg på JF så vet vi ju inte vars den dolda lågVarför ett räddningsförsök av Jfrelin och inte Cirkus? De hade lika många röster?
Jag minns inte hur jag tänkte just då mer än lite allmän uteslutningsmetod. Ska se om jag kan hitta den tanken igen.Intressant, du kan möjligen inte utveckla det?
Plus som @fio mycket riktigt påpekade vart röstfifflarens röst låg. (Mer jobbigt för ulvarna iofs )Eftersom vi nu vet att fårulvens röst låg på JF så vet vi ju inte vars den dolda låg
Ah jo när jag ser tiderna igen så tror jag att din röst på mig kan ha varit att du inte hann se LenaHs röst på mig och att du hoppades att hon skulle rösta på mig. Då hade jag med all säkerhet åkt och heffa klarat sigIntressant, du kan möjligen inte utveckla det?
Du menar LenaH s röst på heffa?kan ha varit att du inte hann se LenaHs röst på mig