Då är det klurigare att dra slutsatser om heffas val av @Glimra men det avskriver inte @cirkus från misstankar om att vara ond utanför även om nu inte (nästan) hela lyan blev outad.

Jag har inte påstått att du skulle vara ond utanför lyan. Har du? Utöver att du skriver om det här då :cautious:.
Det är som när du hakade upp sig på mig som siare förra leken, när du var ond.
Jag ser det inte osannolikt att en ulv skulle kunnat nominera en lyakompis till BM.
Nä men jag vet ju min roll.

Jag har inte påstått att du skulle vara ond utanför lyan. Har du? Utöver att du skriver om det här då :cautious:.
Det är som när du hakade upp sig på mig som siare förra leken, när du var ond.
Jag ser det inte osannolikt att en ulv skulle kunnat nominera en lyakompis till BM.

Mer kanske ond utanför eftersom hon följde Heffaklumpens röst.

Jag lär ju inte bli käk för lyan kan tro att jag är ond utanför pga röstningen till BM.

Nu röstade q på mig innan mig i nominering till BM annars hade hon kunnat tro att jag vinkat till ulvar och som ulv då velat ha den utanför som BM.

Jag lär ju inte bli käk för lyan kan tro att jag är ond utanför pga röstningen till BM.

Nu röstade q på mig innan mig i nominering till BM annars hade hon kunnat tro att jag vinkat till ulvar och som ulv då velat ha den utanför som BM.
Haha, ja undrar hur många vinkar @qitis har sett förresten - varför ser vi inga vilda teorier om det? :idea:

Alltså jag måste rösta snart och jag vet inte var jag har någon av er 😅 . Kommer välja att lägga min röst på en person som inte har några röster, vill inte rösta utslagsgivande i DL1. Svag teori som vanligt av mig i DL1 och egentligen känner jag att jag helst skulle hoppa över att rösta. Men måste ju. Velar mellan Jfrelen pga röst på den första att teoria, men väljer BFS pga: Jag tyckte kanske det var lite märkligt att BSF röstade på Cirkus som eventuellt vinkade till Heffaklumpen och i så fall lägga rösten på Heffaklumpen och inte på Cirkus?

Harrysen röstar på BSF
Om jag tror mig se en vinkning av en ond utanför.lyan till en i lyan (cirkus->heffaklumpen) så röstar jag på den jag tror är ulv eftersom de får käka, alltså är de i prioritet att få ut. Och nu slutade det väl. :)

Om jag tror mig se en vinkning av en ond utanför.lyan till en i lyan (cirkus->heffaklumpen) så röstar jag på den jag tror är ulv eftersom de får käka, alltså är de i prioritet att få ut. Och nu slutade det väl. :)
På samma sätt som någon borde lyft @fio som tänkbar ulv eftersom du följde hennes röst.
Jag tycker det är konstigt att @cirkus röstade på dig men fio hade väl iofs inga röster.

Men någon borde lanserat teorin?

Edit: Du hade ju inte heller några röster då? Och varför röstade @Harrysen på dig?
Ja, jag vet att hon svarat men ändå? Skumt spelat av flera.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 470
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar