Det här med hemlig gör mig misstänksam och svaret att Q skulle ändå inte åka. Det känns som att hemlig bara vara lite missnöjd med att Q verkade ha siat så då la hon en röst där? Det känns jättemärkligt egentligen oavsett vilken roll hemlig har och egentligen skulle jag vilja leta ulvar bland de som röstade på Mirtai men det här är vad som sticker ut mest för mig just nu. Jag orkar inte gå igenom precis alla och ska ut nu strax igen.

Niyama röstar på hemlig
Jag önskar du kunde tänka om angående mig. Ja jag la min röst på q igår, men det var fel. Jag upplevde inte hennes röst som typiskt siarröst, därav att jag inte ville rösta på mirtai då. Och hittade i det läget ingen som jag kände var typiskt ulvig.
Det gör jag inte riktigt nu heller, dessvärre. Tycker det var riktigt svårt denna lek.

Inte när Q skriver ett klassiskt siarinlägg som en del inkl jag uppfattade det som. Blir nog svårt att vända en sådan lynch.

Jag hade inte blivit förvånad om det hände, det fanns ju en hel del tvivel i tråden. Sen svårt absolut. Men svårare saker har ju hänt.

Jag tänker så här långt att jag inte tror @hemlig är ond utifrån det vi diskuterat under dagen.
baserat på samma tanke så tror jag inte heller att @Blacksmithfarm är ond

Jag kommer troligen inte skriva något vettigt idag. Känner mig inte på topp just nu. Citerar det här inlägget pågrund av att jag vill prata om hemlig och bsf.

Minns ni leken nyligen? En ulv blev siad. Ulven Niyama uppmärksamma att kollegan blev siad och Niyama lynchades.

Bsf känns som denna lekens Niyama. Dvs att bsf är ulv som snabbt hakar på Mirtai lynchen.

Ceta fick röster igår och jag oroar mig för att Ceta är god och bsf ser Ceta som ett lätt offer.

Dessutom när Hemlig sen kommer med liknade tankar. Hemlig är Hemlig och jag är ganska förlåtande mot henne. Så jag vet inte.

Men bsf känns inte ond i sina nyaste inlägg. Jag är kluven och borde nog lägga bsf och hemlig åt sidan.

Jag kommer troligen inte skriva något vettigt idag. Känner mig inte på topp just nu. Citerar det här inlägget pågrund av att jag vill prata om hemlig och bsf.

Minns ni leken nyligen? En ulv blev siad. Ulven Niyama uppmärksamma att kollegan blev siad och Niyama lynchades.

Bsf känns som denna lekens Niyama. Dvs att bsf är ulv som snabbt hakar på Mirtai lynchen.

Ceta fick röster igår och jag oroar mig för att Ceta är god och bsf ser Ceta som ett lätt offer.

Dessutom när Hemlig sen kommer med liknade tankar. Hemlig är Hemlig och jag är ganska förlåtande mot henne. Så jag vet inte.

Men bsf känns inte ond i sina nyaste inlägg. Jag är kluven och borde nog lägga bsf och hemlig åt sidan.
Hm
Jag tänker att om du inte Villl hålla tveklöst BSF ond så känner jag mig tveklös till dig
Edit la till ett jag

Senast ändrad:
Hm
Jag tänker att om du inte Villl hålla tveklöst BSF ond så känner mig tveklös till dig

Man är alltid nojig. Bsf kan inte ha haft någon spion info. Ulvar ser siade ulvar lättare än goda, eftersom de har facit.

Att JAG inte skulle fundera över bsf vore skumt. Men tror du att hon är god av andra anledningar än andra rösten på Mirtai och inte har några tvivel.

Så väljer jag att lita på dig. Sedan får du tro vad du vill om min roll.

Man är alltid nojig. Bsf kan inte ha haft någon spion info. Ulvar ser siade ulvar lättare än goda, eftersom de har facit.

Att JAG inte skulle fundera över bsf vore skumt. Men tror du att hon är god av andra anledningar än andra rösten på Mirtai och inte har några tvivel.

Så väljer jag att lita på dig. Sedan får du tro vad du vill om min roll.
Ptro. Whoa
Jag menade inte så
Ok?

Ceta röstar på Aliisa.

Kollegor? En av dem ond? Vilken? Båda borde inte vara goda? Om de är goda, vilka är då ulvar?

Ungefär på den nivån orkar jag tänka just nu 😂

Röstar nu för att inte missa och ändrar ev. sen.

Artline röstar på Aliisa.

Jag tror att hon och Ceta kan vara kollegor. Jag tror att Aliisas andra röst i första DL var för att skydda en kollega. Om det var ceta och/eller Breaktown vet jag inte.

Jag har inte analyserat Breaktown öht så henne är jag dock neutral till just nu.

Jag tror Ceta alibi röstar på kollega idag.

Dag DL3 - 21.30
17.14 Ceta röstar på Aliisa
18:11 Blacksmithfarm röstar på LenaH
18.56 Niyama röstar på hemlig
20:15 Artline röstar på Alissa

Aliisa 2
LenaH 1
hemlig 1

Jag har ingen riktig ork idag pga ångest (som jag inte vet varför). Rösten blir därför rätt enkel.
Jag finner q god, bsf ser jag ingen anledning att misstänka heller, Artline tycker jag låter vettig men ja, man vet ju aldrig.

hemlig röstar på Aliisa

Jag tycker hennes relativt sena röster känns medsmygande.

Jag måste rösta nu för att hinna innan DL. Eventuellt (!) hinner jag in en gång till, men kan inte lova det så därför väljer jag att rösta nu.
[...]
Aliisa: Röstar på Ferrari i DL1 och var med och bidrog till att Ferrari lynchades. Men det har hon redan fått förklara sig för så jag känner inte att jag behöver dra det en gång till. Dock ser det ju aldrig bra ut att vara med och rösta ut en god. Men samtidigt var det DL1 och ingen information med i omlopp så enda sättet för henne att veta att Ferrari var god skulle vara om hon sitter i lyan. Något man skulle kunna anmärka på är att hon röstade 5 minuter innan DL och la upp Ferrari för lottning, men som sagt, hon har redan fått förklara sig. Något jag personligen tycker är mer intressant är att hon inte hade några egna teorier igår under dagen, utan kom in och la en röst på Mirtai + fick förklara sin röst på Ferrari (förklaringen var att hon inte ville lägga en uddaröst och förenkla ytterligare för ulvarna men inte var säker nog för att lägga en tredjeröst och att hon inte trodde att Ferrari skulle åka).
Jag kan så klart vara helt fel ute men jag känner inte att det finns så mycket som talar för en god Aliisa. Å andra sidan känner jag inte att det finns så mycket som talar för en ond Aliisa heller på grund av bristen på teorier. Men jag tycker nog att det är lite skumt att inför DL3 inte ha skrivit teorier om någon annan än de man röstat på. Känner att jag skulle vilja se mer av dig också Aliisa.
Med stöd av det som står i citatet: Heffaklumpen röstar på Aliisa

För att sammanfatta citatet lite kort: Jag tycker att det är skumt att inte ha teoriat om någon deltagare förutom de man röstat på när vi är på DL3, speciellt eftersom de två personerna är döda. Det gör det jättesvårt för oss andra att bilda oss en uppfattning och det ger mig en känsla av att det kan vara en ulv som försöker smyga med i kulisserna och inte göra så mycket väsen av sig. Plus det som någon redan sagt, att Aliisa verkade låta lite uppgiven igår med sitt "inte för att min röst kommer spela någon roll".

Jag tvekar mellan @fio som jag redan redogjort för varför jag misstänker, @Ceta som jag också funderat på och @Aliisa som jag tycker smugit med.

Ceta och Aliisa BÖR inte sitta i lyan ihop iom cetas röst idag för sure, man kan lägga en uddaröst på en kollega men som först ut mot någon flera luftat misstankar mot skulle nog iaf inte jag gjort. Kanske.

Det känns iaf meningslöst att inte syna en av dem när nu möjligheten verkar finnas så:

LenaH röstar på Aliisa

Dag DL3 - 21.30
20.26 hemlig röstar på Aliisa
20.27 Heffaklumpen röstar på Aliisa
20.27 LenaH röstar på Aliisa

Aliisa 5
LenaH 1
hemlig 1

Edit: Lägger till LenaHs röst också.

Hm, där trillade det in fler jag inte har koll på som också hakar på tåget.
Jag har ju lite problem med sånt. :arghh::arghh:

Dag DL3 - 21.30

20.26 hemlig röstar på Aliisa
20.27 Heffaklumpen röstar på Aliisa
20.27 LenaH röstar på Aliisa

Aliisa 5
LenaH 1
hemlig 1

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar