Ja det gjorde jag faktiskt. My bad.
Men vad håller du på med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men står ändå fast vid min motivering att rösta på dig idag oavsett utfallet
Det kändes inte som en kommentar en god skulle skriva helt enkelt. I ordval
Jag tänker så här långt att jag inte tror @hemlig är ond utifrån det vi diskuterat under dagen.
baserat på samma tanke så tror jag inte heller att @Blacksmithfarm är ond
mer tveksam till bla @LenaH och @Niyama
Men å andra sidan så är det flera som inte visar tankar och funderingar.
Några som smyger med IMO
men ja
sä tänker jag just nu
Jag kommer troligen inte skriva något vettigt idag. Känner mig inte på topp just nu. Citerar det här inlägget pågrund av att jag vill prata om hemlig och bsf.
Minns ni leken nyligen? En ulv blev siad. Ulven Niyama uppmärksamma att kollegan blev siad och Niyama lynchades.
Bsf känns som denna lekens Niyama. Dvs att bsf är ulv som snabbt hakar på Mirtai lynchen.
Ceta fick röster igår och jag oroar mig för att Ceta är god och bsf ser Ceta som ett lätt offer.
Dessutom när Hemlig sen kommer med liknade tankar. Hemlig är Hemlig och jag är ganska förlåtande mot henne. Så jag vet inte.
Men bsf känns inte ond i sina nyaste inlägg. Jag är kluven och borde nog lägga bsf och hemlig åt sidan.
Hm
Jag tänker att om du inte Villl hålla tveklöst BSF ond så känner jag mig tveklös till dig
Edit la till ett jag
What! Det har jag verkligen inte gjort mig veterligen
Mer att inget framkommit som motbevisat det heller
Ingen tänker att @Blacksmithfarm är ond trots egna tankar och Idéer. Trots det funnits de som haft misstankar åt hennes håll tja det känns mer troligt att hon är god än ond så här i slutet av dag 2.
du blev raskt skum för mig just nu
Just say’n
Jag röstar utifrån vad jag själv tycker är konstigt
Sååå ikväll röstar jag på fio som verkar tycka att jag godförklarat @ Blacksmithfarm å det grövsta? Känns verkligen som något en ulv kan kommentera det hela med och inte en god.
qitis röstar på fio
What, du sa ju åt Artline att hon blev jätteskum om hon inte hade bsf som god
Med tanke på att det finns folk som är relativt jättegodförklarade av i princip alla så är ju sannolikheten inte liten att det finns spioninfo ute?
Jag skriver ju varför jag inte tror det i inlägget du svarar på?Begriper inte varför de inte skulle sitta i lyan ihop?
Fast nu röstade ju Q på mig för att jag trodde vissa var godförklarade
Du behöver läsa allt igen tänker jag.Nu kanske inte dessa inlägg kommer i ordning. Men allvarligt talat?
Är det konstigt att jag tror du godförklarat bsf?
Tycker inte den förklaring dugerJag skriver ju varför jag inte tror det i inlägget du svarar på?
Kan fixa om jag får några minuterOrkar någon posta alla röstlistor i samma inlägg?
Jag tänker att med tanke på vilken roll som "alla" tror att Qitis har, så är det en rätt väsentlig skillnad på att Q tror att bsf är god och att Q har godförklarat bsf?
Och det var det inte jag syftade på om spioninfo
Nähä.Tycker inte den förklaring duger
Du behöver läsa allt igen tänker jag.
Nu är jag kanske seg och ska iofs gå och lägga mig men när blev @Breaktown god?Deltagare:
1. Niyama
2. hemlig
3. Artline
4. Fio
5. Heffaklumpen
6. cirkus
7. MikaTela
8. Mirtai
9. Ferrari
10. LenaH
11. glömmerallt
12. Blacksmithfarm
13. Breaktown
14 Qitis
15. Ceta
16. Aliisa
Om vi har 5 ulvar från början så finns tre kvar. Jag vill gärna ha q, bsf och breaktown som goda, utifrån deras inlägg och motiveringar vid röster. Artline tycker jag också faller åt det goda hållet, men känner mig inte säker.
Det lämnar Niyama, fio, heffaklumpen, MikaTela, LenaH och Ceta som ulvar. Dvs alldeles för många. Hälften måste bort. Men vilka?
Men vem menar du har fått spioninfo om inte q med tanke på vilken roll alla tror hon har?
Jag tycker hon skriver rimligt, jag känner mig dock inte säker.Nu är jag kanske seg och ska iofs gå och lägga mig men när blev @Breaktown god?
Nu tar jag det långsamt och tydligt här.Så du har inte godförklarat bsf?
Jag fattar inte