Jag tycker nog LenaH beter sig skummast idag med tanke på våran diskussion , dessutom verkar Bsf vara godförklarad å det grövsta av Q och jag har en aning om vilken roll hon kan sitta på så om jag lägger ihop allt detta .. (orkar inte citera det jag menar på telefonen om ingen absolut kräver det) så tror jag LenaH kan vara ulv.

fio röstar på LenaH

Dag DL3 - 21.30

17.14 Ceta röstar på Aliisa
18:11 Blacksmithfarm röstar på LenaH
18.56 Niyama röstar på hemlig
20:15 Artline röstar på Alissa
20.26 hemlig röstar på Aliisa
20.27 Heffaklumpen röstar på Aliisa
20.27 LenaH röstar på Aliisa
20.39 fio röstar på LenaH

Aliisa 5
LenaH 2
hemlig 1

dessutom verkar Bsf vara godförklarad å det grövsta av Q
What! Det har jag verkligen inte gjort mig veterligen :eek:
Mer att inget framkommit som motbevisat det heller
Ingen tänker att @Blacksmithfarm är ond trots egna tankar och Idéer. Trots det funnits de som haft misstankar åt hennes håll tja det känns mer troligt att hon är god än ond så här i slutet av dag 2.

du blev raskt skum för mig just nu
Just say’n

Qitis startade drevet mot Mirtai igår med ett troligt siarinlägg. Jag ser inte varför hon skulle skriva så om en inte särskilt misstänkt kollega, och vågar därför sätta henne som högst troligt god.

Hemligs röst på Qitis tycker jag är skum, ser inte riktigt varför Q skulle vara skum? Jag måste rösta nu och det här är vad jag anser mest ulvigt, därför:

Aliisa röstar på Hemlig

Dag DL3 - 21.30

20:15 Artline röstar på Aliisa
21:01 Aliisa röstar på Hemlig
Aliisa 5
LenaH 2
hemlig 2

Efter igår och inatt fanns @hemlig högst på min misstankelista. Det är i ulvarnas intressen att försöka styra ängeln. Jag reagerade också på hennes röst igår. Hon tar med i beräkningen att @qitis kan ha siat men tycker ändå att anledningen till rösten skaver. Det får inte jag ihop. Okej om man tror att någon fejkar en sia, men att motiveringen är sisodär i en sån röst oavsett om sian är sann eller inte är ju inte så konstigt.

Men efter att ha läst igenom dagens diskussioner har jag svängt angående det och även blivit lite paranoid. Har alla missat det uppenbara, är det jag som missat det uppenbara? Jag har funderat rätt länge på hur mycket jag ska skriva om vad jag tror om detta men eftersom Hemlig varit ubertydlig så antar jag att det är det hon vill.

Jag tänker att det inte går att missförstå syftet med det här inlägget från hemlig:

Jag finner inget misstänkt hos BSF, tycker hon söker bra och kommer med vettiga funderingar.
Helst skulle jag vilja hitta nån där jag känner som dig, att det liksom verkligen känns ulv! men det har jag inte gjort tyvärr.
Hoppas vi ska kunna klura ut nån mer vartefter, nästa gång du har misstankar följer jag nog ;).

Direkt efter natt-dl skriver Hemlig att hon inte finner något misstänkt hos bsf, att hon också likt Qitis hade velat hitta en ulv vilket hon tyvärr inte har gjort och att hon kommer lita på Qitis framöver.

Qitis å sin sida citerar i princip varenda inlägg i tråden utom just detta. Men skriver sen att hon utifrån diskussionerna under dagen inte tror att hemlig är ond. Lite mer rimlig nivå på tydligheten men fullt tillräckligt ändå.

@Niyama kommer sen och röstar på hemlig, och måste då rimligen ha läst igenom hemligs inlägg i tråden. Hur kan hon ha missat inläggen mellan hemlig och qitis? Jag säger inte att de innebär att hon inte kan rösta på hemlig. Men tycker det är orimligt att rösta på hemlig utan att reflektera över ovan.

Jag skulle vilja rösta på Niyama utifrån detta men det känns ju rätt meningslöst. Måste speedläsa tråden för att se vad som är grejen med Aliisa.

Jag röstar utifrån vad jag själv tycker är konstigt
Sååå ikväll röstar jag på fio som verkar tycka att jag godförklarat @ Blacksmithfarm å det grövsta? Känns verkligen som något en ulv kan kommentera det hela med och inte en god.
qitis röstar på fio

Dag DL3 - 21.30

? Tid? qitis röstar på fio

Aliisa 5
LenaH 2
Fio 1

Jag tvekar mellan @fio som jag redan redogjort för varför jag misstänker, @Ceta som jag också funderat på och @Aliisa som jag tycker smugit med.

Ceta och Aliisa BÖR inte sitta i lyan ihop iom cetas röst idag för sure, man kan lägga en uddaröst på en kollega men som först ut mot någon flera luftat misstankar mot skulle nog iaf inte jag gjort. Kanske.

Det känns iaf meningslöst att inte syna en av dem när nu möjligheten verkar finnas så:

LenaH röstar på Aliisa
Begriper inte varför de inte skulle sitta i lyan ihop?

Dag DL3 - 21.30
21.13 qitis röstar på fio

Aliisa 5
LenaH 2
Fio 1

La till tiden för Qs röst.

Jag har ingen riktig ork idag pga ångest (som jag inte vet varför). Rösten blir därför rätt enkel.
Jag finner q god, bsf ser jag ingen anledning att misstänka heller, Artline tycker jag låter vettig men ja, man vet ju aldrig.

hemlig röstar på Aliisa

Jag tycker hennes relativt sena röster känns medsmygande.
Något i luften? Mår också konstigt idag.

Breaktown röstar på Niyama pga det jag skrev om rösten på hemlig i inlägget ovan. Jag fattar att rösten blir meningslös i den här röstningen, och att jag lägger en sen obetydlig röst även idag fattar jag också. Men jag kan inte riktigt förstå att alla röstar på Aliisa idag. Alltså det är inte så att jag tror mig veta att hon är god, mer att jag inte är tillräckligt övertygad om att hon är ond.

What! Det har jag verkligen inte gjort mig veterligen :eek:
Mer att inget framkommit som motbevisat det heller
Ingen tänker att @Blacksmithfarm är ond trots egna tankar och Idéer. Trots det funnits de som haft misstankar åt hennes håll tja det känns mer troligt att hon är god än ond så här i slutet av dag 2.

du blev raskt skum för mig just nu
Just say’n
What, du sa ju åt Artline att hon blev jätteskum om hon inte hade bsf som god

Dag DL3 - 21.30
21:26 Breaktown röstar på Niyama

Aliisa 5
LenaH 2
Hemlig 2
Fio 1
Niyama 1

Pga tidsbrist (suttit konstaant i bilen sen kl 8 i morse) så måste jag rösta nu för att hinna.

Hinner därför inte läsa allt nytt som skrivits, går därför på det lilla jag har.
Ceta kännas skum och jag tror att det gömmer sig ulvar i mirtai rösterna.

Mikatela röstar på Ceta

Dag DL3 - 21.30
21:26 Breaktown röstar på Niyama
21.30 MikaTela röstar på Ceta

Aliisa 5
LenaH 2
Hemlig 2
Fio 1
Niyama 1
Ceta 1

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar