Fattar inte, menar när skickas paketet? Jag fattar att goda lyan måste bestämma sig innan dagDL men skickas paketet tidigare om de bestämt sig tidigare?
Förlåt för sent svar, har haft fullt upp med bebis.

Om goda lyan beslutar under dag 2 att de vill skicka info till någon så kommer jag vid nattDL 2 skicka infon som genererats under natt 2 skickas till personen som fick paketet.

Röstlista DL 2
12.13 qitis röstar på Mirtai
17:04 Blacksmihtfarm röstar på Mirtai
18:15 Glömmerallt röstar på Mirtai
18:25 Ceta röstar på Mirtai
19.27 fio röstar på mirtai
20.10 MikaTela röstar på Ceta
20.38 Niyama röstar på Mirtai
20.41 LenaH röstar på fio
20.48 Artline röstar på Ceta
20.52 Mirtai röstar på qitis
20.54 hemlig röstar på qitis
20.56 Heffaklumpen röstar på Mirtai
21:07 Aliisa röstar på Mirtai
21:20 Breaktown röstar på Mirtai

Mirtai 9
Ceta 2
fio 1
qitis 2
Stämmer denna?

Intressant och se vad dag-DL visar. Nu känns det verkligen som att folk nappar på en lätt röst. Oavsett om mirtai är god eller ond tror jag där gömmer sig en hel del ulvar bland rösterna.
Vi är bara på dag dl 2 och fortfarande inte mycket att gå på förutom qitis inlägg och brist på svar.
Vi är flera som lyft tankar kring qitis inlägg och röst, finns fler teorier att dra i.

Till dl 3 tror jag absolut man ska kika nämre bland rösterna på mirtai.
Är hon ond så tror jag hon blir offrad av nån anledning. Är hon god så tror jag ulvarna ser sin chans att få ut en god på qitis bekostnad.
Om mirtai är ond tror jag definitivt det finns ulvar som hakade på med röster, då de ju vet om q är god.

Då tror jag vi alla vet vem q är. Men hon kan inte sia i natt.
Tillägg: om det inte var ett högt spel av lyan, men tror de skulle tagit en vanlig ulv i så fall.

DL1- 21.30

16:24 Blacksmithfarm röstar på fio
17:47 Breaktown röstar på Ceta
17:57 Artline röstar på heffaklumpen

18.07 Niyama röstar på Artline
18.47 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:12 cirkus röstar på Breaktown
19.28 Niyama röstar på cirkus
19.30 qitis röstar på cirkus
20.02 Heffaklumpen röstar på Artline
20:36 Ceta röstar på Breaktown
20.40 Mirtai röstar på qitis

20.50 (?) qitis röstar på Niyama
20.52 fio röstar på ferrari
21.02 LenaH röstar på cirkus
21:08 glömmerallt röstar på Ceta
21:25 Aliisa röstar på Ferrari
21.25 qitis röstar på LenaH
21.30 cirkus röstar på Ferrari

Ferrari bybo
Cirkus lösmynt spion

Röstlista DL 2

Mirtai ulv trollpacka

Tror jag fick med ändringarna i första dl.

Ångrar ju lite min röst på q nu, men tack och lov spelade den ju ingen roll.
Känns för övrigt som bara jag är här nu :cautious:

Vad vinner vi (om du är god) på att du pekar med hela handen åt vad ängeln ska göra? Ju mer huvudbry för ulvarna desto bättre tänker jag? Att ängeln ska göra det som är dess jobb (att skydda någon inatt) borde ju ängeln ha fattat :p
Ifall det är någon ovan som har rollen tänker jag.

Ångrar ju lite min röst på q nu, men tack och lov spelade den ju ingen roll.
Känns för övrigt som bara jag är här nu :cautious:
Jag är här, lite sporadiskt.. Ska läsa igenom dagen igen tänkte jag.
Tycker ändå det är skönt att inte alla röstade på mirtai, nu finns det ju lite mer att bena i i alla fall. Men jag misstänker, iiksom flera andra att det finns alibiröster här med, frågan är vilka...

DL1- 21.30

16:24 Blacksmithfarm röstar på fio
17:47 Breaktown röstar på Ceta
17:57 Artline röstar på heffaklumpen

18.07 Niyama röstar på Artline
18.47 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:12 cirkus röstar på Breaktown
19.28 Niyama röstar på cirkus
19.30 qitis röstar på cirkus
20.02 Heffaklumpen röstar på Artline
20:36 Ceta röstar på Breaktown
20.40 Mirtai röstar på qitis

20.50 (?) qitis röstar på Niyama
20.52 fio röstar på ferrari
21.02 LenaH röstar på cirkus
21:08 glömmerallt röstar på Ceta
21:25 Aliisa röstar på Ferrari
21.25 qitis röstar på LenaH
21.30 cirkus röstar på Ferrari

Ferrari bybo
Cirkus lösmynt spion

Röstlista DL 2

Mirtai ulv trollpacka

Tror jag fick med ändringarna i första dl.
Noterar att mirtai inte röstade på ceta, hennes bästa chans att rädda sig i det läget. Matematiskt fanns fortfarande chansen för henne att vända det även utan att övertyga någon att ändra sin röst.
Noterar även att aliisa återigen är med på ett hörn, vet inte vad det säger än men ...

Jag tänker att det spelar mindre roll var jag röstar, det är väl ändå avgjort.
Om mirtai är ulv så vill jag hålla qitis åt det goda hållet.
Håller dock med tidigare inlägg om att hennes anledning till rösten idag skaver och det är väl rätt känt att en tidig röst så lätt följs.
hemlig röstar på qitis

Tillägg: tänker att om hon är ulv såg hon en bra chans att få ut en god.
Om mirtai är god tror jag definitivt q är ulv. Om mirtai är ulv vill jag tro att q är god.
Dessa inlägg (plus det om ängeln) gör mig misstänksam mot hemlig. En sak att inte följa Q, men varför rösta på en som kan ha siat?! Jag tvekade på att följa, men skulle ju aldrig lagt en röst på Q i alla fall.
Då tror jag vi alla vet vem q är. Men hon kan inte sia i natt.
Tillägg: om det inte var ett högt spel av lyan, men tror de skulle tagit en vanlig ulv i så fall.
Hur skulle vi alla kunna veta vem Q är? Det finns två roller som kan sia (om nu Q ens siat då).

Det kändes dessutom tidigare som att hemlig försökte hitta möjligheter till att Mirtai inte var siad som ond... Jag var visserligen inte heller säker men hemligs inlägg om förstaröster och andraröster osv skaver.

Jag tycker definitivt att Mirtai ska synas. Men eftersom hon har 6 röster så ser jag ingen anledning att rösta där just nu.

Artline röstar på Ceta.

jag tror hon var snabb på att hänga med i drev mot sin kollega. Hon kan ev ha blivit räddad av kollegan Alissa och alibieröstat på kollegan Breaktown.
Du verkar ha lyan klar för dig? :cautious: Men jag håller med om att Cetas röst känns alibiaktig.

Dessa inlägg (plus det om ängeln) gör mig misstänksam mot hemlig. En sak att inte följa Q, men varför rösta på en som kan ha siat?! Jag tvekade på att följa, men skulle ju aldrig lagt en röst på Q i alla fall.

Hur skulle vi alla kunna veta vem Q är? Det finns två roller som kan sia (om nu Q ens siat då).

Det kändes dessutom tidigare som att hemlig försökte hitta möjligheter till att Mirtai inte var siad som ond... Jag var visserligen inte heller säker men hemligs inlägg om förstaröster och andraröster osv skaver.

Haha jag dööör om det nu är så att Q inte ens siat och hon bara valde Mirtai för att hon röstade på henne i DL 1. Ska bli spännande att se vad Q har att säga om detta.Hoppas hon kommer in innan natt DL om hon nu skulle bli vald till käk. Känns ju ändå viktigt att hon utvecklar sin tanke lite till. Nu tror ju typ 9 st att hon är sian och vad händer om hon inte är det? Känns ju isåfall som den riktiga sian inte kommer få något gehör. 🤔

Du verkar ha lyan klar för dig? :cautious: Men jag håller med om att Cetas röst känns alibiaktig.
Lyckades ju dag 3 i förra leken :p så med det självförtroendet så gjorde jag ett försök till.

Men vi får se om jag håller med mig själv när jag tänkt igenom det utan melodifestivalen i bakgrunden.

Haha jag dööör om det nu är så att Q inte ens siat och hon bara valde Mirtai för att hon röstade på henne i DL 1. Ska bli spännande att se vad Q har att säga om detta.Hoppas hon kommer in innan natt DL om hon nu skulle bli vald till käk. Känns ju ändå viktigt att hon utvecklar sin tanke lite till. Nu tror ju typ 9 st att hon är sian och vad händer om hon inte är det? Känns ju isåfall som den riktiga sian inte kommer få något gehör. 🤔
Det låter ju som att hon siat men det hade ju varit ganska roande om hon blev käk och var bybo (ja bortsett från att inget käk alls vore bäst då). Fast jag tycker inte det är så viktigt att hon utvecklar nånting innan nattdl. Dör hon blir ju rollen avslöjad ändå.

Sen är det ju fortfarande så att två olika roller kan ha siat natten som var.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud