Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men wtf Artline, förra leken röstade du på mig för att jag inte röstade ut en god och nu får jag röst för att jag inte var inne när knappen inte fanns.. Det här slår rekord i att jag blir jagad för nonsens, är det där ens en teori?
Jag håller med, det känns lite som @Niyama s vinkningar? Fast Niyama gör det bara dag 4 och senare.Och jag är väldigt tveksam om q. Känns helt galet spelat om hon är ulv? Men det kanske är just det hon är ute efter...
Jag var ute på betet och kollade unghästarna. Ska genast sluta med det och ständigt vara online
LenaH röstar på Lenis för att jag tycker det är rätt ludet att våga hålla någon åt något håll whatsoever dag 1 - särskilt inte q som senaste året gjort det lite till sin grej att spela olika varje lek.
Sorry! Våga vägra uddarösta!Japp, du måste ta ditt ulvleksansvar ju!!
Jag skrev extremt diskret. Artline har inte eller sett nåt ondigt i Q vilket är samma sak. Känns svagt att vara den som lägger avgörande röst med den teorin, men det får du betala för själv resten av leken
Jag blev lite orolig när du skrev att jag skulle få betala för det men hoppades att du hade försvarat dig mer om du hade en viktig roll. Heja goda lyan!Tack Lena Jag är mest tacksam att jag för en gångs skull inte va ängel när jag blir lynchad DL1 Heja goda!
@Emro missar?
"Bara" två som röstade på Lenis som blev lynchad. Någon av dem bör vara ulv. Antingen Artline som för först ut. Ulvarna har snackat ihop sig för att inte väcka misstanke och en första röst sticker inte ut så mycket. Lurigare med LenaH. Jag tror inte att hon vill uppmärksammas så mycket att hon som ulv lägger en avgörande röst, samtidigt som röstningen behövde avgöras.
Återkommer med fler tankar när jag sovit lite .
Tror du att ulvarna bestämt sig för att rösta på just Lenis med den strategin? Rent krasst så har ju alla fått en förstaröst på sig utom Lenis som också fick en andraröst. Jag är övertygad om att en ulvig LenaH lätt hade kunnat lägga en andraröst - likväl som att en icke-ulvig LenaH hade kunnat göra det. Med detta sagt så tror jag inte man kan dra slutsatsen alls att det nödvändigtvis är ulvar som röstat på Lenis - men det kan givetvis vara det. Så i princip - alla som lagt en röst kan vara ulvar