Ulvarna käkade siarlärlingen Mirtai...
Dagdl 21.30
Heja goda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ulvarna käkade siarlärlingen Mirtai...
Dagdl 21.30
cirkus röstar på Artline på grund av att hen själv lägger en BoP-röst efter att ha röstat på qitis med samma motivering. Berömmer mig för att jag spelar bra () men funderar inte över om det kan vara för att jag har hjälp i lyan... kan det vara för att hen VET att jag inte sitter i lyan? Svarar sedan på Emros tankar och säger att det kan vara ulv/ar bland de som röstat på Lenis men att det inte behöver vara det.
Jo, tänker lite att ulvarna kanske snackar om att de inte ska dra uppmärksamhet till sig så de ska sprida ut sina röster, det är ju lätt att göra i början när drevet inte går åt något särskilt håll. Sen är ju frågan vilket ljus det ställer LenaH i som la den avgörande rösten. Förhoppningsvis bara en avgörande röst utan anledning, det vore ju dumt att som ulv dra så mycket uppmärksamhet till sig, särskilt som det visade sig vara en bybo som blev lynchad.
qitis publicerar en första röstlista där det står att jag har fått en röst fast jag inte hade det, och glömde sedan att tagga bollen__ när hon listade de deltagare som inte har röstat än. Frågan är vad förvirringen tyder på.
Intressant reflektion!
Är det så att bollen och qitis sitter i lyan och kuckilurar och hade diskuterat att du skulle få en röst? Och att den hamnade på en röstlista redan innan den hade hänt
Möjligen att jag såhär i början av dagen håller LenaH lite lite åt det goda hållet, har svårt att tänka mig att en ond skulle vilja sticka ut med en ensam andraröst DL1. Sen kan det ju alltid vara en dubbelbluff.
Självklart kan hon vara ulv ändå, men nånstans måste man börja sortera lite. Om jag misstänker alla som ulvar hela tiden blir det jobbigt att rösta.Det ska mer till för att jag ska lita på LenaH. Som ulv hade hon lätt kunnat dubbelbluffa.
Möjligen att jag såhär i början av dagen håller LenaH lite lite åt det goda hållet, har svårt att tänka mig att en ond skulle vilja sticka ut med en ensam andraröst DL1. Sen kan det ju alltid vara en dubbelbluff
Jag fortsätter mina funderingar här - vad menar du med det kursiverade?
Intressant reflektion!
Är det så att bollen och qitis sitter i lyan och kuckilurar och hade diskuterat att du skulle få en röst? Och att den hamnade på en röstlista redan innan den hade hänt
Det är väl inte så konstigt att Lena la en andra röst. Hade hon velat lägga en uddaröst så hade hon bara haft två att välja på.Dl1 kl 21.30
19.28 qitis röstar på LenaH
18.36 Madalitso röstar på qitis
19.02 xfie röstar på Madalitso
19.42 Artline röstar på Lenis
21.03 cirkus röstar på Artline
21.13 Bollen röstar. På xfie
21.17 fio röstar på bollen
21.22 Lenis röstar på Mirtai
21.23 Mirtai röstar på Fio
21.25 LenaH röstar på Lenis
. Men det ser mer ut som att det vändes på mitt och Madalitsos namn
Artline lade den första rösten på Lenis med en enkel BoP-motivering men skrev också att hen hoppades hinna in innan deadline för att lägga en bättre röst. Hen är sedan inne innan DL och skriver inlägg både före och efter LenaHs avgörande röst på Lenis men ändrar ändå inte sin röst. Det känns lite skumt...
Fast hon var ju inne tidigare under kvällen och hade kunnat rösta då om hon ville undvika vara en som la en andra röst.Fast röstar man sent är det väl i stort sett ofrånkomligt att man blir den som lägger en ensam andraröst i DL1? Jag skulle verkligen inte hålla någon åt vare sig det goda eller onda hållet pga det?
Fast hon var ju inne tidigare under kvällen och hade kunnat rösta då om hon ville undvika vara en som la en andra röst.
Jag har inte sagt att jag är säker på att hon är god, jag säger att så länge är hon nog någon jag inte röstar på idag, men det kan ju självklart ändras under dagen. Men som jag sa innan, man måste börja nånstans.Jo men att hålla någon åt det goda (eller onda)hållet pga en andraröst känns ju lite vågat anser jag!