från säkra ( läs tonåriga ) källor så heter det inte svajigt internet
nope
internet LAGGAR !! och hör sedan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
från säkra ( läs tonåriga ) källor så heter det inte svajigt internet
nope
internet LAGGAR !! och hör sedan
inte sugen på att lyncha en ulv? I´m all in!!Jag tycker @qitis är helt crazy idag och är sugen på att lyncha henne bara för att slippa få en 15 sidor/dag - lek men det känns lite fånigt att rösta där efter den väldigt uppenbara BoP-en på mig som sällan får en massa röster DL1.
Jag var tvungen att kolla rollistan ifall det fanns nån roll som skulle tjäna sin sida på att bli lynchad men hittade ingen?inte sugen på att lyncha en ulv? I´m all in!!
Får troligen besök och måste rösta nu. finns inte så mycket att gå på än.
Artline röstar på Lenis.
för hon missade helt traumat med den borttagna färgknappen. Säger inte så mycket om henne roll men jag måste rösta på någon.
Men jag hoppas hinna in innan DL och lägga en vettigare röst.
Jag var tvungen att kolla rollistan ifall det fanns nån roll som skulle tjäna sin sida på att bli lynchad men hittade ingen?
Varför är du så sugen på röster idag?
och FYI ( for your Info) så har jag senaste året inte bombat lekarna med inlägg 15 sidor /dag - au contarire knappt haft 10 inlägg/dag ( inte att förväxla med 15 sidor / dag - ok?)Jag tycker @qitis är helt crazy idag och är sugen på att lyncha henne bara för att slippa få en 15 sidor/dag - lek men det känns lite fånigt att rösta där efter den väldigt uppenbara BoP-en på mig som sällan får en massa röster DL1.
Ja, hm... Du vet ju att jag inte alltid gör det förrän efter några dagar...Bra att du kollade in röstlistan och funderar redan nu
Det här tycker jag är hyfsat vågat för DL1? Jag har redan deklarerat att jag inte heller tänker rösta på q idag men hålla henne åt det godare håller (hur diskret det än är) skulle jag verkligen inte göra.Qitis revar på rejält, supertaggad. Av nån anledning får det mig att hålla henne åt det mycket, mycket diskret godare hållet för nu.
Lenis röstar på Mirtai
Pga att hon reagerade på qitis, som alltid är märklig inget nytt där, och för att hon inte noterade att ven jag fick en bop mot mig. Känns som hon får lätt att rösta på Q som alltid är ett tacksamt mål.