det är bara att fånga mig för det är bara att hugga på min röst på digKatten på råttan?
Jag står på en terrängbana så återkommer lite senare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är bara att fånga mig för det är bara att hugga på min röst på digKatten på råttan?
Jag står på en terrängbana så återkommer lite senare.
Äh, hämndröster på en BoP är inte min grej.det är bara att fånga mig för det är bara att hugga på min röst på dig
Nähä? I förra leken så använde du min första dags bop som motivering när du röstade på mig på dag 3! + annan teori.Äh, hämndröster på en BoP är inte min grej.
avd man hugger på vad man kan? eller någotNähä? I förra leken så använde du min första dags bop som motivering när du röstade på mig på dag 3! + annan teori.
Potato potato.Nähä? I förra leken så använde du min första dags bop som motivering när du röstade på mig på dag 3! + annan teori.
pommes frites FTW!!Potato potato.
knuffar på alla andra som inte röstat än - de borde förhoppningsvis fått iaf en notis om inlägg i leken?
det är korrekt det är en timme ( drygt) kvar Ville som sagt få folk på tårna innan klockan är slagenMen DL är ju inte förrän kl 21:30.
Jag tänker rösta men just nu så är jag rätt blank på vem som jag ska rösta på.
Att du hamnar efter klockan är slagen kan ju bero på att du inte verkar kunna klockan så bra . När du skrev det där var det 50 min kvar, ingen dryg timme .det är korrekt det är en timme ( drygt) kvar Ville som sagt få folk på tårna innan klockan är slagen
(kan ha och göra med att jag själv ofta hamnar efter klockan är slagen
glömde @bollen__
Att du hamnar efter klockan är slagen kan ju bero på att du inte verkar kunna klockan så bra . När du skrev det där var det 50 min kvar, ingen dryg timme .
från säkra ( läs tonåriga ) källor så heter det inte svajigt internetJag kom precis hem.. Ska läsa igenom nu. Har ett jädra svajigt Internet så hoppas det funkar.
Det var en vinkning till förra leken då vi hade ett dygns fördröjning, @Mirtai och någon mer utvecklade lite mer senare.Hon ger tummen upp till när åskådarlyans spionrad kommer fram men jag vet inte vad jag ska göra med det.
Alltså - det är jätteofta jag skulle vilja rösta på Gunnar...Hm tänkte mig att få fart på leken idag jag
Får se om en förstaröst kan tänkas göra det
qitis röstar på LenaH för att hon vill peka allt fokus på @Gunnar som i all sin allsmäktige fader på Bukefalos fick för sig att ta bort både kursiverad stil OCH Färger- istället för att delge tankar om leken
Liksom du skall icke häda och inga andra gudar ha än bukeguden det torde tyda på ondhet (kanske )