Ja men jag skrev inte någon åsikt om vad DD skrev utan om vad du skrev? Tyckte jag iaf att jag gjorde. Tydligen inte andra.

Men varför inte? Alltså, om du kommenterar min kommentar till min tolkning av vad hon skrev, varför inte läsa stycket jag citerar precis ovanför och bilda dig en egen uppfattning? Varför gå på vad jag skriver, utan att kontrollera bakgrunden och skriva vad du tycker själv?

Tycker detta av bollen är det skummaste idag, därför: mammas röstar på bollen__

Mistimed röstar på Ferrari

Då det känns som att hon helt flygit under radarn idag, och DD skriver alltid att man inte ska lita på Q så kändes som en väldigt "lätt" röst.

Ska jag säga. :banghead:

Snurrfian röstar på Gabby_ossi eftersom det helt klart är skumt att lägga en andra röst, dessutom med en ganska svag motivering, men ändå tillräckligt för att kanske hålla sig undan radar för att koppla tillbaka till @Lenis röst på mig. Jag tror att G_O är ulv som antingen försöker skapa sig ett alibi eller rösta ut en god.

Nästa sak jag reagerade på var detta, tycker att just dethär med "stor fördel" tycker jag känns som ett synsätt från onda sidan, att man alltid ser den andra sidans styrkor mer. Medans det lika gärna kan bli till en nackdel för goda sidan om nu personerna med extraröster inte har t.ex. hunnit få någon info.

Och någon måste väl lägga en första "skum andraröst" :nailbiting:

Gabby_Ossi röstar på Idahoe
jag tänkte mest vid lynch senare i spelet, om de finns kvar då. Men kanske uttryckte mig otydligt, sitter och läser när det inte är min tur i Trivial Pursuit ;)

Röstlista DL1 kl 21.30

17.48
hemlig röstar på Idahoe
18.34 Fio röstar på quarter4ever
20.55 Lenis röstar på Snurrfian
21.02 I
dahoe röstar på fio
21.12 Ferrari röstar på DD
21.19 Derring-Do röstar på Lenis
21.20 bollen__ röstar på..mistimed
21.24 Gabby_Ossi röstar på Idahoe
21.25 quarter4ever röstar på bollen__
21.26 mammas röstar på bollen__
21.27 Mistimed röstar på Ferrari
21.28 Snurrfian röstar på Gabby_ossi
21.30 cirkus röstar på Hedinn

Idahoe 2
bollen 2

quarter4ever 1
Snurris 1
Fio 1
DD 1
Lenis 1
mistimed 1
Ferrari 1
Gabby 1
Hedinn 1

Nästa sak jag reagerade på var detta, tycker att just dethär med "stor fördel" tycker jag känns som ett synsätt från onda sidan, att man alltid ser den andra sidans styrkor mer. Medans det lika gärna kan bli till en nackdel för goda sidan om nu personerna med extraröster inte har t.ex. hunnit få någon info.

Och någon måste väl lägga en första "skum andraröst" :nailbiting:

Gabby_Ossi röstar på Idahoe

Intressant tanke! Jag noterade också på det, men tänkte inte alls att man kunde se det på det sättet.

noterar att vare sig bollen__ eller Idahoe ändrar sina röster för att försöka rädda sig , vet dock inte vad det kan betyda men iaf

Snurrfian röstar på Gabby_ossi eftersom det helt klart är skumt att lägga en andra röst, dessutom med en ganska svag motivering, men ändå tillräckligt för att kanske hålla sig undan radar för att koppla tillbaka till @Lenis röst på mig. Jag tror att G_O är ulv som antingen försöker skapa sig ett alibi eller rösta ut en god.

Jag kanske missat nåt nu för sidan uppdateras konstigt, men varför är det skumt att lägga en andra röst?

Röstlista DL1 kl 21.30

17.48
hemlig röstar på Idahoe
18.34 Fio röstar på quarter4ever
20.55 Lenis röstar på Snurrfian
21.02 I
dahoe röstar på fio
21.12 Ferrari röstar på DD
21.19 Derring-Do röstar på Lenis
21.20 bollen__ röstar på..mistimed
21.24 Gabby_Ossi röstar på Idahoe
21.25 quarter4ever röstar på bollen__
21.26 mammas röstar på bollen__
21.27 Mistimed röstar på Ferrari
21.28 Snurrfian röstar på Gabby_ossi
21.30 cirkus röstar på Hedinn

Idahoe 2
bollen 2

quarter4ever 1
Snurris 1
Fio 1
DD 1
Lenis 1
mistimed 1
Ferrari 1
Gabby 1
Hedinn 1
Har nån missat att rösta eller har jag missat en röst?

Jag orkar inte försöka rädda mig, det blir alltid såhär. Vet inte hur många gånger jag blir misstänkt i första DL.

Jag kanske missat nåt nu för sidan uppdateras konstigt, men varför är det skumt att lägga en andra röst?
Jag tycker personligen att det är skumt att våga lägga en andra röst utan något "riktigt" att gå på, jag kan förstå det för att rädda sig själv men som i Gabbys fall tycker jag att det känns skumt.

Håller med bollen. Dessutom kanske hon har en viktigare roll än vad jag har, då är det ju dumt att rädda mig

med tanke på dolda röster och extra röster i leken så känns det ju som en lynch som kan bli vem som helst som ryker egentligen
Två har två röster och ett helt koppel andra har en röst :nailbiting:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar