Alltså nu är jag lost. La hon en andraröst på dig igår? Vem fler fick du röster av? Jag är skitstressad. Måste på jobb nåja.Varför? Bsf hade misstankar mot mig. Hur skulle hon annars ha röstat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså nu är jag lost. La hon en andraröst på dig igår? Vem fler fick du röster av? Jag är skitstressad. Måste på jobb nåja.Varför? Bsf hade misstankar mot mig. Hur skulle hon annars ha röstat?
Nej jag fick bara röst av bsfAlltså nu är jag lost. La hon en andraröst på dig igår? Vem fler fick du röster av? Jag är skitstressad. Måste på jobb nåja.
Nej mer att det kändes som om du var helt säker på vad som hade hänt, men som jag skrev det kan vara för att jag känner mig så fullständigt lost...Jag tycker det är mer märkligt att du inte fattade det fast det scenariot diskuterats under natten? Eller är det ulvigt att vara mindre förvirrad än du är?
Jag kanske menar i förrigår? GAh man ska inte stressläsa. Nåja.Nej jag fick bara röst av bsf
Då fick jag bara en röst av DD?Jag kanske menar i förrigår? GAh man ska inte stressläsa. Nåja.
Ja, det borde det kunna bli.Tänker jag rätt att om någon av oss som röstat på hemlig förhäxats och ulvarna röstfifflat så kan det bli lottning?
Hur vet du att ulvarna har röstfifflat? Den onda feen kan ha fått den kraften. Men visst kan det sluta hur som helst.Tänker jag rätt att om någon av oss som röstat på hemlig förhäxats och ulvarna röstfifflat så kan det bli lottning?
Ja men, det var inte vem du fick röst av jag svammlade om utan hur Bsf röstade. Q reagerade på att Bsf la en sen andraröst ju. Bsf menade att hon inte hade sett din röst?!Då fick jag bara en röst av DD?
Visst, men ond som ond ändå..visserligen kan de inte tankeläsa men tror du inte onda fen hittat ulvarna?Hur vet du att ulvarna har röstfifflat? Den onda feen kan ha fått den kraften. Men visst kan det sluta hur som helst.
Q reagerade på att bsf lade en sen udda röst. Sedan släppte hon det när Sookie var röstfifflare eller något. Jag hängde inte riktigt med.Ja men, det var inte vem du fick röst av jag svammlade om utan hur Bsf röstade. Q reagerade på att Bsf la en sen andraröst ju. Bsf menade att hon inte hade sett din röst?!
Jahaaa! uddaröst..fan vad jag läser dåligt.Q reagerade på att bsf lade en sen udda röst. Sedan släppte hon det när Sookie var röstfifflare eller något. Jag hängde inte riktigt med.
Jag vet inte. Det känns som en svår lek. Har de hittad varandra så har jag inte märkt det. Så jag vet inte.Visst, men ond som ond ändå..visserligen kan de inte tankeläsa men tror du inte onda fen hittat ulvarna?
Jag vet inte det? Och naturligtvis kan fen fått den kraften. Jag borde kanske skrivit de onda?Hur vet du att ulvarna har röstfifflat? Den onda feen kan ha fått den kraften. Men visst kan det sluta hur som helst.
Jag funderade om du råkat försäga dig men du låter ärligt förvirrad.Jag vet inte det? Och naturligtvis kan fen fått den kraften. Jag borde kanske skrivit de onda?