Ulvarna käkar LenaH som var ängel.
Dag-DL 21.00
Natt-DL 09.00 imorgon
illa för goda för nu är det inget som hindrar att de lyckas med kommande käk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ulvarna käkar LenaH som var ängel.
Dag-DL 21.00
Natt-DL 09.00 imorgon
Tur att det inte är så många sidor i leken än. Har valt att lägga min första röst såhär:
hemlig röstar på Paddington
då hon var väldigt mån om att tagga folk för att de skulle hitta leken. Saknade kanske sina raggiga kompisar i lyan tänker jag (ja jag vet att hon taggade en hel hög, men det är första DL liksom ).
Paddington - taggade flera spelare igår vilket jag såg som en möjlighet att få in fler notiser hos dem för att de inte svarade i lyan. Säger att det är märkligt att Q4 och fio använt samma röstunderlag mot mirtai. Röstar själv på fio däför. Varför valde hon fio framför Q4 undrar jag? Singlade slant eller pratade med sina gråa kompisar?
Jag ska försvinna in i Masterchef Australien ett tag nu och lägger därför min röst så jag inte missar nåt. Kan dock komma att ändra sista halvtimmen (när programmet är slut) om det framkommit nåt jag reagerar på.
hemlig röstar på Quarter4ever då jag faktiskt inte hittat nåt som talat för att hon är god. Hon lade första rösten på Mirtai igår och sen kanske det blev en lyckoträff för lyan att fler hängde på så M röstades ut.
Har tittat igenom leken och försöker hitta nåt att gå på. Ser ju onekligen ut som Paddi kommer att ryka idag, om inte flera av er ändrar rösten. Det jag funderar på är att Paddington la första rösten på Snurrfian igår. Det känns som en väl chansning ifall fler hakat på, som ju blev fallet, för lyan tycker jag.
Så du tror inte Paddi är siad ond?
Annars tycker jag att jag skrivit mycket idag Sedan tycker jag det är intressant att du gör en Klara. Lägger en uddaröst när många andra redan röstat på paddi. Frågan är om du gör det för att du hoppas bli godförklarad som Klara blev. Fast det säger egentligen inget om du är god eller ond.
Jag hittar inget som tyder till det, mer än att Hedinn var misstänksam mot henne.
Jo, jag vet att hon var siare. Verkar ju som Paddington kommer åka idag ändå och då får vi se vart det får mig att luta q åt imorgon, om jag är kvar då.
Hur kommer det sig att du bara säker på just LenaH?
Som jag ser det så de enda som kunnat vara helt säkra på LenaH är ulvarna ( iom uteblivna käket ) och spionen ( eftersom den fått spioninfo om det uteblivna käket och vem ängeln skyddade)
Har man hittat spionen så man känt sig säker på LenaH på det viset så har man ju också en till roll man är säker på
så det där skaver lite för mig
jaså? jag har bara enFör jag har två personer jag tycker beter sig som spion.
Och även om du har två kandidater , så kan ju mycket väl båda vara goda som bara haft ungefär samma utgångspunkt i spelet och dragit slutsatser av de.För jag har två personer jag tycker beter sig som spion.
lite sent slår det mig att du kanske fiskar efter få reda på vem som ÄR spionenFör jag har två personer jag tycker beter sig som spion.
lite sent slår det mig att du kanske fiskar efter få reda på vem som ÄR spionen
iofs så kan man ju göra det som god med, jag har gjort det några ggr ( )
men jag reagerade på det.....
Jag reagerar också på det här av samma orsak som Q. Men samtidigt känns det som en god habina också hade kunnat skriva så. Men lite mysko är det.Attans! Enda rollen jag var säker på. @LenaH du ska alltid skydda dig själv...
Jag reagerar också på det här av samma orsak som Q. Men samtidigt känns det som en god habina också hade kunnat skriva så. Men lite mysko är det.
Ni som inte är ulvar får sluta erbjuda att vi kan lyncha er är ni inte ulvar så är det bättre vi lynchar den riktiga ulven.
Vad misstänker ni mest?
onödigtAlltid lika gott med @LenaH
Tycker jag verkligen inte!onödigt
jag håller på med genomgång av Habina . har gått igenom hemlig tidigareJag reagerar också på det här av samma orsak som Q. Men samtidigt känns det som en god habina också hade kunnat skriva så. Men lite mysko är det.
Ni som inte är ulvar får sluta erbjuda att vi kan lyncha er är ni inte ulvar så är det bättre vi lynchar den riktiga ulven.
Vad misstänker ni mest?
Vill du ha mina teorier? Jag tror att LenaH är ängel! Jag är nästan helt övertygad om att hon därmed är god!ALLA LEKDELTAGARE!
Avbröt genast det ni håller på och teoria Just ni känns det skitsvårt att säga vem som är ulv. Mest misstänker jag nog Habina. Men hon är så skum så hon faktiskt hade kunnat vara god.
Det är dina kollegor du ska råka outa Men då blir du nog portad ifrån lekarnaVill du ha mina teorier? Jag tror att LenaH är ängel! Jag är nästan helt övertygad om att hon därmed är god!
Paddi frågar även Artline om vad hon tror om LenaH. Funderar på om hon vet vad Artline har för roll?
Artline har inte skrivit nåt speciellt idag
Tja spelar hon inte ensam så ser jag det inte som omöjligt att det sker. Vi vet ju att paddington var i lyan, och även Snurrfian ( som vid detta laget tror jag abonnerar på plats i lyan ) Så inte direkt några duvungar som sitter därJag funderar lite på vad hemlig menade här. Det känns som har bättre koll än vad hon utger sig av men hon skriver inget om mig.
Känns som hon borde ha mer teorier men som hon inte skriver ner. Vill veta lite mer hur du tänker Hemlig
Sedan funderar jag på Q rösterna. Det känns som att om hemlig var ulv så hade det varit enklare för henne att rösta på Paddi igår men samtidigt var hemlig med i förra leken när Klara blev godförklarad för just det. Jag sa även i lyan i den leken att det hade varit en jätte bra taktik om man är ond. Men den taktiken kan hon köra med även om hon hade varit god. Men samtidigt vet jag inte om hemlig är tillräckligt rutinerad för att medvetet köra eget spår för att bli godförklarad.